Adı Enesmiş

26 11 0
                                    

●Sen benim ezberlediğim en güzel şiirsin . Belki en güzel bestem , tam olarak kalbimin her ritmi sensin .

¤¤¤BÖLÜM 2¤¤¤

Bugün bu okula geleli tam olarak 2 hafta oldu . Hâlâ kafa dengi birini bulamadığıma fazlasıyla şaşırdım doğrusu . Kızlarla konuşmaya çalıştığımda ellerinden geldiği kadar kaçmaya çalışıyorlardı benden . Kantine inip oturmaya karar verdim . Bu arada o çok hoşuma giden , rüyalarıma dahil etmek istedigim kaba görünümlü çocuğun adı Enesmiş . Çocuk diyorum ama 17 yaşında yakışıklı bir genç . Tamam canım 16 yaşında olabilirim ancak ondan daha mantıklı düşünüyorum en azından . Ayrıca kaba degildim . Gercekten kaba davranıyo muydum arada yoksa ? Yok canım kimseyi incitmem ben . Kendimle biraz övünürüm bu arada . Hemen karşımda arkadaşlarıyla bir şeyler yiyordu . Ona doğru bakarken birden kafasını bana doğru çevirdi . Hemen gözlerimi kaçırdım . Rezil oldum gercekten . Baktığımı gördü mü yoksa? Görse ne olacak ki sınıf arkadaşıyım . Ya hakkımda bu kız benden hoşlanıyo mu acaba diye konuşuyosa ? Delirme Sena sadece baktı o kadar . En iyisi kalkmaktı . Kalkıp merdivenlerden çıkarak sınıfa doğru ilerledim . Arkamdan birisi Sena diye bağırıyordu . Arkamı döndüğümde diger sınıftan sürekli karşılaştığim ama adını bilmediğim çocuk yanıma yaklaştı .
-" Merhaba Sena nasılsın ? "
Şimdi ne diyecektim . Daha adını bilmiyordum .
-" İyiyim Ahmet pardon Hakan sen nasılsın ? "

-"Adım Mert ."
Bu aralar rezil olmak için vardım sanki . Adını bilmediğini baştan söylesene . Çocuğa aklına gelen ismi yakıştırıyosun .
Mantıklı mı dedim ben az önce ? Belki de değilimdir .

-"Haa evet Mert."
Gülümsüyor muydu ne ? Hiç sevmezdim yeni tanıştığım kişilerin 10 yıllık arkadaşımmış ve her gün bir aradaymışız gibi sırıtmasını.

İlerden Enes'in geldiğini farkettim . Şimdi ne yapıcaktım ? Kıskandırsa mıydım yoksa hızla sınıfa mı koşsaydım . Mert'e ayıp olurdu bu seferde . Gerçi niye kıskandırıyorum ki ? Enes benimle ilgilenmiyo bile .
Ne yapcam şimdi ben haa evet buldum .

-"Anladım Mert ders notlarıni veririm tabii ki sana . Edebiyattı değil mi ? Pardon felsefe ? "

Bu kadar iğrenç bi yalanı nerden buldum öyle . Yalan söylemeyi gerçekten hiç beceremiyodum . Ne alaka notlarla . Nota ihtiyaci olsa kendi sinifindan birinden alır herhalde . Kızım Sena tam bir baş belasısın .

Enes'i bakarken gördüm . Muhtemelen adımı deli olarak biliyodur . Evet evet gercekten deli diyodur bana . O nu her gördüğumde dilim dolanıyo ve yalan söylüyorum .
Her şeyi bırakalımda ben gerçekten aşık oldum sanırım .

HUZUR KOKULUM(ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin