İÇİMDEKİ DUMAN

61 5 1
                                    

Selam yeni bölümle karşınızdayım. İnşallah beğenirsiniz. İyi okumalar.

(Multi-Sude ve İlker)

YANKI SEREZ

Eve geldiğimde hemen üzerimi değiştirip salona indim. Karşılaştığım manzarayla şoka uğradım. İlker koltuğa oturmuştu ve üzerinde bir adet Sude oturuyordu. Sude kısık sesle bir şeyler fısıldayıp İlker'in dudaklarını öpmeye başladı. Gözlerimi yuvalarından çıkacak kadar açtım. Resmen en yakın arkadaşım kuzenimin kucağına oturmuş onu öpüyordu. Belki de onları yalnız bırakmamalıydım. Yağız haklıydı. Hem de çok haklıydı.

Boğazımdaki gıcığı temizledim hemen. İkisi de kendini toparlayıp gözümün içine baktı. Sude'nin bakışları çok uzun sürmemişti. Utangaç biri olmasından kaynaklanıyordu büyük bir ihtimalle. İlker hala gözlerimin içine bakıyordu. Ama gözlerindeki utancı görebiliyordum. Sude hemen İlker'in kucağın indi ve İlker'e kaş göz işaretleri yapmaya başladı. İlker hemen oturduğu yerden kalktı ve kapıya doğru yürüdü. Askıdan ceketini alıp hemen dışarı çıktı. Bir dakika kadar aradan sonra arabayı çalıştırdığını belli eden ses geldi dışarıdan.

Evin önünden uzaklaştığını anladıktan sonra hızlı adımlarla Sude'nin yanına gittim ve sert bi şekilde kolundan tutup çekiştirmeye başladım. Merdivenleri hızla çıktıktan sonra onu kendi odama sokup kollarını bıraktım. Oturması için yatağı işaret ettiğimde hemen bağdaş kurup yatağa oturdu. Sinirliydim. Bağırarak konuşmaya başladım. "Sen iyi misin ya? İlkerle aranızda ne var hemen anlatıyorsun Sude.!" dediğimde sustu. Sadece sustu. Bu da benim daha çok sinirlenmemi sağlıyordu.

Daha yüksek sesle bağırdım "Susma Sude.Anlat." Sude'nin korkudan eli ayağı titriyordu. Titrek bi sesle konuşmaya başladı. "Şey...Yankı..Lütfen bağırma. Kızma bana." Korktuğu her halinden belliydi. Biraz sakinleşmeye çalıştım ve yatağa oturdum. "Tamam bağırmıyorum. Anlat hadi." Sesimin tonunu biraz alçalttığımda anlatmaya başladı.

"Aramızda hiçbir şey yoktu aslında.. Sen bugün İlker'i benim yanıma yolladın ve herşey bu gece başladı.. Seninle konuştuktan sonra iki kişilik makarna yaptım. Saate baktım ve sanırım gelemiycek diye düşündüm. Yukarı çıktım ve kendi odamdaki duşa girdim. Duşumu aldım ve bornozumu çıkarmadan saçlarımı tarayıp kuruttum. Tam kurutma işi bittiğinde zil çaldı. Ben de senin geldiğini düşünüp üzerimi giymeden aşağı indim. Kapıyı açtığımda şoka uğradım. İlker üstü başı sırılsıklam karşımda duruyordu. Ne yapacağımı şaşırdım. Rahat tavrımı bir kenara bırakıp onu içeri davet ettim. Elinde bir poşet vardı.'Noldu sana böyle?' diye sorduğumda arabasının üzerinin açık olduğunu ve arızalı olduğu için kapatamadığını söyledi. Yağmur yağdığı için de sırılsıklam olduğunu ve gelirken bir mağazaya uğrayıp kendine kıyafet aldığını söyledi. Ben de banyoda rahatca giyinebileceğini söyleyip alt kattaki banyoya götürdüm. Üzerimi giyinmek için merdivenlere yöneldiğimde saçını yıkayıp yıkayamayacağını sordu. Ben de izin verdim. Tekrar merdivenlere yöneldiğimde bu sefer şampuanı bulamadığını söyledi. Ben de yerini göstermek için banyoya gittim. İçeri girdiğimde sadece iç çamaşırıyla karşımda durmuş beni süzüyordu. Ben kendimi toparlayıp dolaba doğru ilerlediğimde kolumu tutup beni kendine çevirdi. Belimden tutup beni kendine çekti ve bornozla çok çekici göründüğümü söyledi. Ben teşekkür eder gibi gülümseyip kollarından kurtulmaya çalıştım ama izin vermeyip sırtımı duvara yasladı. Ellerimi kenetledi ve kulağıma doğru beni sevdiğini,ve benimle birlikte olmak istediğini söyleyince öylece kalakaldım."

"Peki ne cevap verdin?" dedim sakin olmaya çalışarak. Sinirden dişlerimi sıkıyordum. Bi cevap bekliyordum ve aklımdan geçeni söylemesinden korkuyordum. Tekrar söze başladı. "Tabi ki hayır dedim ama beni zorlamaya devam etti." ağlamaya başlamıştı. Gözyaşları gözünden süzülürken anında siliyordu elleriyle. Hıçkırmaya başladığında dayanamayıp sarıldım ona. Kafasını boynuma gömdü ve hıçkırarak ağlamaya devam etti. Sonra benden ayrılıp gözlerini sildi tekrar. "Ben.. Ben yine izin vermedim Yankı. Sonra ellerimi aşağı doğru indirdi ve ellerini belime doladı. Kenetledi ellerini ve kendine çekti beni. Kafam boyun kısmına geldiğinde kokusunu çektim içime. Hayatım boyunca duymak istediğim tek koku olduğunu,ona aşık olduğumu kendime yeni itiraf edebilmiştim. Bana kızma Yankı.. Lütfen. Onu seviyorum. Merak etme aramızda hiçbir şey olmadı sadece öptü beni ben de onu öptüm. Benim istemediğimi anladığında beni hiçbir şeye zorlamadı. Sanırım da sevgili olduk."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 13, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECE KUŞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin