5 . BÖLÜM

'sorunlusun kizim sen '
' ne var '
' şuan yaptığın şey çok saçma derin '
'saçma fln değil çok doğru '
Bunlar derin ve berkantin sesiydi ve beni rahatsız ederek uyandırmışlardi
'hoop noluyo ya uyuyoruz burda '
' kusura bakma çağla ama derinin sacma sapan isleriyle uğraşıyorum 'dedi berkant
' nolmus ki 'dedim merakla
' bir kere saçma fln değil ' dedi derin
' ya bir dakika bana bi anlatın dedim
hemn Çağatay söze girdi
' berkant yolda yürürken bir kız buna bakmış berkantin yanında tabi derinde var berkant da istemsizce kız ona baktığı için bakmış derinde nasıl bakarsın diye sorun çıkardı '
' bunun için mi beni tatlı uykumdan uyandirdiniz '
' ya ama çağla doğru degilmi '
'ben bilmem derin suan tek bildiğim şey uyumak '
'yat zibar çağla '
' istesemde yatamam artık '
' iyi o zaman kalk '
'tamam kalkiyoz '

Bunu dedikten sonra banyoya doğru ilerledim elimi yüzümü yıkayıp çıktım sonra bizimkilerin neden burda olduğu merak ederek 'siz niye burdasiniz 'dedim ' bizi istemeyen bir çağla ' dedi Çağatay bende hemen ' yok ya merak ettim siz böyle toplanıp bizim eve gelmezdiniz de '
' sana bi sürprizimiz var '
' aaa ne '
' sürpriz söylenir mi?'
'eee o zamn ne zamn ogrenicem bn bu sürprizi '
' hazırlan ve bizimle gel '
' tamam ' dedim ve hemen hazırladım merak tan catliyorum diyebilirdim
' hadi ben hazırım nereye gidiyorsak gidelim '
' tamam hadi çıkalım' dedi mira
ve arabaya doğru ilerledik uzun bir yolculuğun sonunda havaalanina geldik ' niye geldik şimdi buraya '
' aa çağla biraz sabırlı ol ' bunu diyen berkant ti sanki az önce kavga eden derin ve berkant değilmiş gibi sarmaş dolaş lardi ve sonra bi uçak yere indi bizimkiler uçağın kapisina ilerlerleyince bende ilerledim ve merdivenlerden inen kişi beni şok etti bu kişi Edis ti . O an nasil bir şoka ugradigimi bilmiyorum evet bu Edis ti ve bana doğru ilerlerliyordu gözüm onun gözünden baska bi yeri gormedi hemen boynuna atladim ve hiç bırakmadım oda bana aynı şekilde .
Edis benim çocukluk arkadaşım ve tam 11 yaşındayken çok büyük bir hastalığa yakalandı iyileşmek için yurt dışına gitmeleri gerekiyordu o zamn gittiklerinde hem hastalığına hem gitmesine üzüldüm bana bir daha buraya gelemeyebiliriz demişti o an çok kotu oldum sonra aradan aylar geçince onu unuttum kendi hayatıma baktım ve şimdi onu unuttuğum için kendime kızıyorum ona sarılırken gözümden yaşlar süzüldü sarilmayi biraktigimda yüzüne iyice baktım çok değişmisti ' nerelerdeydin sen be '
' çok özledim seni '
' bende seni özledim len suratsız '
' suratsız ha hala devam mı '
' evet ' dedim ve guldum Edis çocukken hiç gülmezdi bende bu yüzden ona suratsız demiştim sonra nerde kalacagi aklima geldi ve sordum 'nerden kalıcaksın Edis '
' bilemiyorum otelde kalirim die düşünmüştüm ama '
' salak mısın olm otelde kalınır mı bizim ev ne güne duruyo bize geliyorsun '
' çok israr ettin geliyim barii '
' neyse nereye gidiyoruz şimdi ' dedim ve derin hemn atladı ' bnce Edise buralari gezdirelim '
' süper olur ' dedim artik havaalanindan cikmistik bayağı gezmistik Edis her gordugu yeri aaa burası değişmiş aaa burası değişmiş diyerek yorumluyordu tabi o kadar aradan sonra değişmeden olmazdı
güzel olan değişen heryeri gosterdikten sonra yo ruldugumu farkedip ' eve gidelim ' dedim herkes de benimle aynı fikirde olacak ki 'evet' dediler berkant la derin beraber ben Çağatay Ege ve Edis te beraber yola çıkmıştık sanki Ege bizi biraz kiskanmistii . Bizim evin önune geldiğimizde Edis arabadan indi bnde Egeyi öpüp indim biz indikten sonra gitmişlerdi zaten anahtarim olduğu için kapıyı ben acmistim annem benim geldiğimi anlamış olacak ki 'hosgeldin ' dedi ama Edis in geldiğini bilmiyordu ve bi sürpriz hazırlamaya karar verdik annem beni yemeğe cagiracakti tabiki o zamn bnde hiç bisey demiyecektim uzun bi süre sonra annem odaya geldiğinde Edisi gorecekti ve Edis te ' kızını yedim ' Nuray teyze dicekti ve aynen dedigimiz gibi de oldu annem beni çağırdı ama bn ses cikarmadim odaya girdi veee ' kızını yedim ceyda teyze ' dedi annem şok icindeydi 'Edissss canim bune supriz gerçekten çok şaşırdım gelmene seninle detaylı bi şekilde konusucaz ama yemekten sonra olur mu ? ' dedi
' tamm Ceyda teyze yemekler bklemez ' dedi edis ve bizde gulduk hepimiz yemek masasına geldik ve oturduk babamda tam vaktinde gelmişti Edisi görünce ' aaaa edis oğlum hoşgeldin sürprizin de böylesi ' dedi ve uzerini değiştirip yemeğe indi yemek bittiğinde ailecek Edise sorular sorduk baya çocugu zorladik ama herşey çok güzeldi uykumuz gelince de odama çıkıp yattik