× o p t ×

49 15 5
                                    

- erau doar efectele drogurilor, heather! sare ca arsa blondina.

trebuia să am o discuție cu ea despre apropierea de aseară. niciodată nu s-a apropiat atât de mult de mine, fapt ce mă făcea să înnebunesc pentru că olivia mereu a fost nepăsătoare, respingătoare și multe alte calități de genul.

- jur că n-o să mai ies cu tine! se revoltă. dacă o fac, n-o să stau lângă tine.

o privesc amuzată.

- era doar o glumă, olivia! încerc s-o înveselesc.

avea dreptate, erau efectele drogurilor și a alcolului, dar și-așa, știind cum este ea, toată chestia asta a devenit pe moment jenantă.

şi-a aprins o țigară, iar eu i-am urmat mișcările, scoțând una din pachetul meu.

- cine era roșcata de aseară? întreabă din senin, rânjind.

zâmbesc când îmi aduc aminte de seara trecută.

- haide! spune-mi! strigă zâmbind.

- faith, șoptesc și trag din țigară.

săruturile și atingerile sale pe corpul meu...

- mai știi când am ieșit acum o săptămână și ți-am prezentat-o? o lămuresc.

îmi dedică o privire nedumerită.

respirația sa fierbinte pe gâtul meu și glasul său sacadat...

- erai prea beată și probabil că nu-ți mai aduci aminte, bâgui cu voce joasă.

- te-am auzit, să știi.

din nou, nu știu ce este asta. scuze.

drugs;Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum