dupa acea imbratisare, s-a departat de mine, s-a uitat in ochii mei, apoi a oftat.
fara sa spuna nimic, m-a luat de mana si m-a tras inauntrul clubului. eram confuza, dar nu i-am spus nimic, voiam sa vad ce are gand.
si-a facut loc printre multime, inca tinandu-ma de mana. inainte sa-mi dau seama, deja eram la tejgheaua barului.
se apropie de mine, luandu-ma in brate in timp ce-si misca picioarele pe ritmul muzicii.
- in seara asta o sa bei, fie ca vrei, fie ca nu, imi spune la ureche.
ma incrunt uitandu-ma la ea.
barbatul de dupa tejghea se apropie catre noi, intrebandu-ne ce vrem sa bem. faith se apropie de el si ii spune ceva inteles numai intre ei doi.
faith isi revine in pozitie si-mi zambeste. in mai putin de cinci minute, acelasi barbat revine cu o tava pe care sunt pozitionate foarte multe pahare de shot-uri. barbatul se apleaca si scoate o sticla cu lichid transparent.
- tequila, imi spune faith la ureche, pozitionand mana sa pe spatele meu.
am facut ochii mari, iar din senin, pofta de a simti inca odata arsuri pe gat revine.
dau peste cap cele cinci shot-uri fara a astepta ca faith sa faca la fel. ma stramb putin din cauza arsurilor ce le simt, iar faith rade la reactia mea.
ii zambesc si ii fac semn spre micile pahare. zambeste si da peste cap cele cinci shot-uri. are aceeasi reactie, se stramba, iar eu rad.
- platesc eu, ii spun la ureche.
se incrunta, dar nu o iau in seama. scot banii si ii pun pe tejghea spunandu-i barbatului sa pastreze restul.
o trag de mana pana afara, apoi imi aprind o tigara. inca e incruntata si ma priveste de parca ar vrea sa ma omoare.
- ce? tu ai vrut sa bem, iar eu am platit, spun zambind si intinzand pachetul de tigari spre ea.
- iti promit ca n-o sa mai platesti tu, o sa vezi, ma ameninta scotand o tigara din pachet.
- mai vedem noi, spun intinzand bricheta spre ea.
pare ca se trezea, dar nu va dura prea mult pana cand shot-urile isi vor face efectul.
dupa ce terminam de fumat, intram din nou, faith cerand inca cinci shot-uri de vodca.
o sa fie o noapte lunga, presimt asta.
avand in vedere ca faith este foarte incapatanata atunci cand vrea, plateste ea cele cinci shot-uri. dar eu nu ma las mai prejos si platesc urmatoarea runda.
ringul de dans este plin si simt nevoia sa ma misc. o trag pe faith de mana si incep sa dansez miscandu-ma pe ritmul muzicii. nu dureaza mult pana cand mi se alatura punandu-si bratele pe umerii mei. se intoarce cu spatele si isi plimba fesele pe zona mea pubica. se apropie si mai mult, miscandu-se din ce in ce mai lasciv. imi plimb mainile pe unde apuc, miscandu-ma si eu la fel de lasciv.
daca continua asa, asta nu va iesi bine.
☆
sall, lume.
puteti arunca cu ce vreti in mine, mda.
imi pare rau ca n-am mai postat. cred.
☆
CITEȘTI
drugs;
Short Story"drogurile nu au puterea de a mă face să simt ceea ce simt atunci când te sărut". Mulțumesc @romanianstars pentru copertă. All rights reserved © Gabriela_Whatever. Orice copiere sau traducere acestei cărți este interzisă fără acordul autoarei.