× n o u ă ×

45 15 2
                                    

olivia a decis să ieșim pe afară pentru a ne recrea puțin. am mers într-un parc în care se făcea skateboard.

soarele apunea încet, lăsând în urma sa cerul pictat de nuanțe rozalii și portocalii. ce priveliște!

majoritatea adolescenților erau băieți practicând scheme de skate cu placa  sau cu bicicleta, iar alții vorbind, râzând cu gașca lor, printre ei, puteam zări și câteva fete.

stăteam cu olivia pe o bancă, de unde se putea vedea foarte bine locul unde băieții se dădeau pe placă.

- ai pus ochii pe vreunul?

olivia știa deja de orientarea mea sexuală, dar câteodată eram subiectul ei pentru glume.

- da, glumesc la rândul meu.

se încruntă zâmbind, de parcă ceea ce am spus nu era tipic mie.

- tu? o întreb privind-o.

mă privește, apoi își mută privirea spre locul unde erau găștile de băieți.

- îl vezi pe acela cu tricou vișiniu care se dă cu placa? spune zâmbind pe sub mustăți.

privesc spre băiatul pe care mi-l indicase olivia. dacă stăm s-o luăm după gusturile mele, olivia merge pe drumul greșit. aşa cum a spus olivia, purta un tricou vișiniu larg, o pereche de blugi negrii, teneşi negrii și șapcă vișinie. ce naiba a văzut la el?

- dacă ție-ți place...

- hei, nu e vina mea că ție îți plac fetele iar mie nu! se revoltă printre hohote de râs.

mie nu-mi plac fetele, eu o plac pe faith.

o iubesc pe faith.


în comparație cu, capitolul anterior, cred că acesta a ieșit ceva mai bine.
sau poate nu.

drugs;Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum