Gyors helyzetjelentés!

229 20 18
                                    

Sziasztok Night Warrior-ok!

Arra gondoltam, most, hogy van egy pöppnyi időm elmesélem, hogy miért nem voltam mostanában/ha minden igaz miért NEM lesz az elkövetkezendő napokban rész sehova se.

A sulimban olyan rendszer van, hogy ha van valakinek egyes témazárója, és nem javítja ki, akkor bukik, lényegtelen, hogy amúgy hanyas átlaga van. És hát én sikeresen összeszedtem egy matek tz egyest, amit mégsikeresebben egyesre javítottam... így (márbocsánat, de) elbaszva a közel négyes átlagomat, ráadásul erre anyu nagyon kiakadt. Long story short, büntetést kaptam, 2 hetet, azzal a feltétellel, hogy ha a javítóm javítója jó lesz, akkor azon nyomban eltörlésre kerül a büntetés. A javítóm javítója ötös lett, tehát most itt tartunk. Ezek után mamámék voltak nálunk, és remélem nem haragszotok, de egy picit szerettem volna a nagyszüleimmel lenni.

A másik dolog pedig, hogy nevelőapumnak pár napra kölcsönadtam a laptopomat, a telefonomat meg holnap egész napra az öcsimnek kölcsönözöm, mert messzire mennek osztálykirándulni, és nincs sajátja. Ebből a két okból adódóan holnap este 7-8-ig nem igazán tudok aktívlenni. Még ma próbálok összehozni valamit, de inkább nem ígérek semmit sem. Kitartást az utolsó tanítási napokhoz (ami nekünk már csak a holnapi nap, szakmai vizsgák miatt 😍), én meg majd jelentkezem!

- Daughter of Night

P. S.: Ma megnéztem -sookadjára- a Goodbye Agony video-klippjét, a Black Veil Brides-től, és hát... mit ne mondjak, feltűnt, hogy Andy keresztet vet a "Faithful" résznél, maaaajd, ami totál kicsinált lelkileg, a "Blind" szónál eltakarta a szemét, én meg csak olvadoztam! Olyan kibebaszott cuki volt! Vagy huszonhárom-milliószor visszatekertem! Hogy nem vehettem eddig észre????

Band Stuffs, Yay!Where stories live. Discover now