We were both young when I first saw you.
I close my eyes and the flashback starts.IZZY P.O.V
Incercam sa ma concentrez pe scris. Aveam de compus o poveste pentru ora lui Matthews, dar Liam imi tot distragea atentia.
— Uite. *a soptit, facand alta fata amuzanta
Incercam sa chicotesc, intr-un mod silentios.
— Isobel, inteleg ca vrei sa razi, dar lasa-l pe bufon in pace si fii si tu atenta la ora. *a spus Matthews, facandu-i pe toti din clasa sa rada, iar pe Liam sa se strambe
— Eu nu-s bufon, ok?! *a spus apasat
Matthews s-a uitat la el cu o spranceana ridicata. Apoi, s-a intors catre tabla, scriind principalele obiective ale unei povesti.
Eu chicoteam silentios, incercand sa nu-i mai atrag atentia lui Matthews. Liam inca era imbufnat. L-am sarutat scurt pe buze, ca sa-si revina, iar zambetul ce-i aparuse pe fata imi da de confirmat.
Poate ca Liam este total diferit de Aaron. Poate sunt identici la fizic, dar nu si la comportament. Poate ca voi fi fericita alaturi de Liam. Poate asa il voi uita pe Aaron.
Am auzit clopotelul, care anunta sfarsitul orei. Mi-am pus cartea si dosarul in geanta, ridicandu-ma din banca, si mergand catre iesirea din clasa, alaturi de Liam. La iesirea din liceu am fost asteptati de restul prietenilor nostrii. Rachel radea alaturi de Ethan, iar ceilalti erau fericiti. In sfarsit ma simt si eu bine, o data in viata. Pe langa perioada mea cu Aaron...
Liam se uita ciudat la toti. Acum ce mai are mofturosul?
— Ce-i? *l-am intrebat
— Ar trebui sa apara fratele meu geaman. *a zis oftand
Frate geaman?
M-am incruntat.
— Ai un frate geaman? *l-am intrebat incruntata
— Da. Abia ieri am aflat. *a spus, ciufulindu-si parul
Oh. Ciudat.
Rachel m-a luat rapid de mana, topaind ca o retardata. Aoleu, femeie, mai usor!
— Usor femeie. *i-am spus razand de fericirea ei
A marait, dar apoi a ras. Bipolara.
La un moment dat, am vazut o figura cunoscuta. Si nu, nu era Liam. Baiatul cu ochii oceanici m-a tintuit cu privirea, privindu-ma socat, foarte socat. Liam l-a batut pe umar, iar el a inghitit in sec. Inca avea cicatricea pe obraz. Am inghitit in sec, dupa care mi-am smucit mana din a prietenei mele, alergand, alergand cat mai departe de el, de cel ce m-a ranit.
Auzeam cum ceilalti ma strigau, dar asta nu m-a oprit. Lacrimile imi ajunsera pana la obraz, iar inima mea era zdrobita, din nou.
***
Priveam lacul. Era frumos. Inca nu m-am intors pana la scoala. Am auzit niste fosnete, apoi vazandu-l pe Nathan. Am plans aproape doua ore, iar acum nu mai aveam nici puterea ca sa vorbesc.
— L-am vazut. *mi-a spus, soptind
Stiam. Altfel nu ar fi venit aici. Ma privea trist, de parca mai avea putin si plangea si el.
— Am nevoie de o imbratisare. *am soptit, de abia s-a auzit
S-a repezit, luandu-ma in brate, strans. Am inceput din nou sa plang. Totul era asa de prost, mai ales viata mea, care e mai rau decat una din telenovele. Si nu stiu ce am facut de merit asa o viata data dracului.
— Vrei sa-l bat din nou? *m-a intrebat Nathan
Am clatinat din cap. Asta nu ma ajuta acum. Nici data trecuta nu a ajutat. Cand Aaron m-a ranit total, culcandu-se cu alta, Nathan l-a pocnit, apoi l-a batut, pana a sangerat.
Am auzit mai multe voci, dupa care toti prietenii mei au aparut, pana si Liam.
— Izzy, n-am stiut. Imi pare foarte rau. *a spus Liam, venind repede la mine, strangandu-ma in brate, atunci cand Nathan mi-a dat drumul
Il cred.
— Nici eu nu stiam ca el e geamanul tau. Chiar daca sunteti leiti. *am mormait
Rachel ma privea de parca eram moarta. Era terifiata de fata mea, care era alba, si plina de lacrimi uscate.
Apoi am auzit vocea aceea ragusita, de care ma indragostisem. Era aici.
— Iz, putem vorbi? *m-a intrebat, uitandu-se cu ochii rosii si umflati la mine
Am clatinat din cap. I-am zis ca nu mai vreau sa-l vad vreodata. A inchis ochii, si puteam sa jur ca am vazut o lacrima acolo, cazand pe obraz. A venit spre mine, lipindu-si fruntea de a mea.
— M-ai distrus. *am soptit
— Stiu. Dar te iubesc. Si am sa fac orice pot sa-ti pot demonstra asta, iubito. *a spus lacrimand
Cand mi-a spus apelativul acela, totul a aparut in minstea mea, imagini, cuvinte, orice e legat de el, ca un flashback. N-am mai rezistat, ridicandu-ma si mergand la Nathan strangandu-l in brate si plangand. Ma mir ca era linistit, pana acum ar fi putut sa-l omoare in bataie pe Aaron.
Liam a venit, iar Nathan l-a lasat sa ma ia in brate. Mi-am pus capul in scornitura gatului sau, apoi am inceput sa plang pana la refuz. M-am uitat, dupa ce m-am mai calmat, la Aaron care avea ochii inchisi, si lacrima. Rachel lacrima si ea, iar Shelly si ceilalti se uitau atat de tristi la mine. Shelly s-a dus la Aaron, pocnindu-l cu toata forta ei. Si chiar i-a dat tare, i-a intors capul in cealalta parte. El doar accepta asta. Chiar daca a fost un idiot care m-a ranit al dracului de tare, inca il iubesc. El a fost prima mea iubire, primul meu barbat, si posesorul virginitatii mele.
M-am urcat in masina, alaturi de Liam. Si totusi, el nu a pornit inca masina. Cred ca se simtea vinovat pentru fratele sau.
— Izzy. *a soptit
M-am uitat la el. El s-a uitat in ochii mei cu ochii sai oceanici.
— Te iubesc. *a spus clar, tare, apasat
M-am uitat destul de uimita la el. In urmatoarea secunda, mi-am zdrobit buzele de ale sale, el raspunzandu-mi la sarut. Si el simt ceva pentru el, desi n-am fost buna niciodata la a-mi exprima sentimentele.
Dupa ce ne-am desprins din sarut, si-a lipit fruntea de a mea.
— Mereu voi fi aici pentru tine. *a spus, zambindu-mi
Si flashback-ul continua. Cu imagini si cuvintele pe care mi le-a spus si Aaron.
CITEȘTI
Lost in Paradise
Short Story„Black as the devil, hot as hell, pure as an angel, sweet as love.‟