Gandindu-te sa schimbi ceva la tine, iti da impresia ca te poate face sa altcineva, sa incepi un nou capitol de la inceput. Te poti gandi ca o schimbare face bine, nu rau, dar e total opus.
Viata e o curva, ce te joaca pe degete si asteapta momentul oportun in care sa sara in lupta cu tine. Vrea sa castige, sa te vada pe jos, ranit si suferind. Viata e dura, nu roz. Dar trebuie sa ai grija din ce perspectiva o privesti.
IZZY P.O.V
Am coborat scarile, mergand direct in bucatarie unde am dat de Nathan, fratele meu mai mare si Josh, tatal meu vitreg.
- Neata. *am spus luand un pahar, apoi punand suc in el
- Deci esti pregatita pentru noul liceu? *m-a intrebat Josh
Am oftat. Il iubesc pe Josh, imi este ca un tata adevarat, mai ales dupa ce mama mea m-a parasit. Dra uneori poate fi umpic enervant.
- Da. *am soptit
L-am auzit pe Nathan oftand. Este exact ca de fiecare data. Oras nou, liceu nou. Dar viata n-are cum sa fie noua, pentru ca mereu trebuie sa sufar. M-am obisnuit deja cu asta.
- E ocazia perfecta sa-ti faci noi prieteni. *mi-a spus Josh
M-am intors cu fata la el, vazandu-l zambind.
- Mereu e la fel. Imi fac prieteni, sufar, iar apoi ne mutam. *am spus sec
- Nathan iti poate face cunostiinta cu niste fete. *a incercat sa ma imbuneze din nou Josh
Nimic nu va fi bine. Totul va fi la fel. Imi fac prieteni, apoi sufar. Nu vreau prieteni, nu mai vreau sa sufar.
Nathan a oftat, dupa care si-a luat cheile masinii.
- Esti gata? *m-a intrebat
- Sure. *i-am raspuns mergand spre usa cu el
Am intrat in masina sa, punandu-mi castile in urechi, ascultand muzica.
Dupa un drum de 7 minute, am ajuns in fata unui liceu mare. Liceul "West Beverly High". Frumos nume...
Niste tipi au trecut prin fata masinii, iar Nathan a claxonat la ei, ei razand.
- Ii cunosti? *l-am intrebat
- Yep. *a spus, aranjandu-si freza in oglinda
- Ciudatule. *am mormait
- Ciudat, eh? *a spus cu o spranceana ridicata
Okay, tipul asta are un auz dezvoltat.
S-a apropiat de mine, incepand sa ma gadile.
- Nath, nu. *am spus razand
Am incercat sa-l opresc, dar n-ai cum sa opresti o matahala, nu?
Radeam, dar am fost opriti din 'momentul nostru' de o bataie in geam.
Nathan a deschis portiera, uitandu-se la un baiat.
Era inalt, avea parul castaniu, iar ochii erau caprui.
- Serios? Tu stai cu o fata in masina? *l-a intrebat tipul
M-am incruntat.
- Ah, ea e surioara mea mai mica, Izzy. Iz, el e Ethan. *a spus fratele meu
- Incantat. *a spus, zambindu-mi
- La fel. *am murmurat
Mi-am aranjat tricoul, iesind din masina.
Am mers cu cei doi spre intrarea liceului, dar am fost opriti de o fata bruneta, ce venea radiind de fericire spre noi.
- Nathan! Te-ai intors. *a spus luandu-l in brate
CITEȘTI
Lost in Paradise
Short Story„Black as the devil, hot as hell, pure as an angel, sweet as love.‟