After all of the monsters and demons chip away at my skeleton, as if they know my bone deep secret weaknesses,
I can't help but think that even the looming Goliath has a weakness to a mere stone, even the darkness can't overpower a mere match, even the devil shys away from an angel.
IZZY P.O.V
Incercam sa-mi fac tema pentru ora de literatura. Era deja trecut de miezul noptii, dar eu inca scriam. Cand aveam anumite stari, ma refugiam in camera, noaptea, si scriam orice-mi trecea prin cap.
Am auzit o lovitura puternica in geamul meu, mergand catre acesta. Am deschis usor usa, care duce la terasa, vazandu-l pe Liam zambind.
— Hei. *a spus
— Ce dracu cauti aici?! E trecut de miezul noptii! *am spus total confuza
S-a apropiat de mine, uitandu-se cu ochii oceanici in ai mei, la fel de albastrii.
— Te vreau. *a spus, punandu-si mainile pe talia mea
E complet nebun.
— Liam, e trecut de miezul noptii si-
— Nu-mi pasa. Eu tot te vreau. *a spus, iar niste mici fiori mi-au acaparat corpul
Nu Izzy. Baiatul asta e al lui Rachel, prietena ta. Nu trebuie sa simti nimic pentru el.
— Recunoaste ca si tu ma vrei. *mi-a soptit in ureche
Am gemut. Il vreau asa de tare.
Si-a apropiat buzele de ale mele, putand sa-i simt respiratia mentolata. Mi-am apropiat buzele incet de ale sale, intr-un final, lipindu-mi-le de ale sale. Si-a miscat usor buzele peste ale mele, sarutul fiind unul lent, unul plin de sentimente. Mi-am us mainile dupa gatul sau, adancind sarutul, devenind unul pasional, plin de pasiune.
A intrerupt sarutul, uitandu-se cu ochii sai albastri la mine.
— Te iubesc, Izzy. *a spus
Ma uitam socata la el. Imediat m-a trantit pe pat, incepand sa-mi sarute gatul. Buzele lui se plimbau de sus in jos be gatul meu deja umed. Limba lui aluneca atat de usor, totul era sincronizat. Atingerea lui animalica,dar in acelasi timp atat de gingasa era electrica pe pielea mea. Isi plimba degetele pe abdomenul meu "desenand" cerculete. Imi ridica rochia incet, incet, lasandu-ma sa ma topesc in propria piele. Buzele lui carnoase au atins pielea fina a abdomenului, umezindu-l incet la fel sau poate chiar mai mult decat gatul. Bucata de matase a disparut de pe mine ca prin magie lasandu-ma fara protectie. Micul sutien, il facea pe el sa isi afiseze zambetul pervers. Se pare ca toata aceasta situatie il cam excita pentru ca scotea niste sunete de toata frumusetea.
L-am impins de pe mine si luand eu controlul l-am trantit salbatic pe pat. I-am sfasiat tricoul. Admiram fiecare particica a abdomenului lui. Am pornit usor de la buzele lui muscandu-le si mergand mai departe. I-am sarutat gingas maxilarul incordat si dupa lobul urechii. Vedeam dorinta din ochii lui, in ochii aceia albaatrii se putea citi perversitatea. Am zimbit, lasandu-ma usor pe micutul lui monstru care tinea sa isi faca aparitia.
Corpul lui ardea sub mine. M-am aplecat usor spre el incepand sa il sarut pe umeri si tot mai jos, si mai jos, si mai jos. Blugii lui deveneau deja un obstacol pentru mine asa ca am preferat sa scap de ei in felul meu. I-am desfacut usor nasturele, apoi fermoarul. Era nerabdator, mainile lui incercau sa scape din acea mica stransoare. I-am scos blugi incet, lasandu-l intr-o pereche de boxeri negrii. Micutul monstru isi facea incet aparitia, lucru care ma incanta la culme. Mainile lui mi-au cuprins talia, trantindu-ma pe pat. S-a urcat peste mine si a inceput sa ma sarute. Eram practic goala, singurele lucruri care ma mai acopereau erau un sutien si chilotii. Si-a adancit limba in gura mea, lasandu-ma aproape fara aer. Miscarile lui ritmice asupra corpului meu imi ofereau o placere de nedescris. Mi-a luat breteaua de la sutien cu dintii, urmand a apoi sa ma scape de tot de el si aruncandu-l in acelasi loc unde erau si restul hainelor. A marit vizibil ochii cand am ramas fara nimic in partea de sus. Si-a bagat nasul intre sanii mei fara nici o avertizare, sunetele mele de placere se auzeau in toata camera. M-a lasat usor pe spate si s-a presat peste corpul meu fragil. Lenjeria mea il impiedica sa se joace cu mine cu atata salbaticie cu cat dorea. A coborat cu saruturi pana la acea mica bucata de dantela care nu avea nici o vina. Am scapat de chiloti atat de repede incat credeam ca nu i-am avut niciodata.
CITEȘTI
Lost in Paradise
Short Story„Black as the devil, hot as hell, pure as an angel, sweet as love.‟