"Tudod, mikor vagyunk dühösek? Amikor már tehetetlennek érezzük magunkat."
Agresszió, düh, fájdalom, magunkba fordulás. Negatív érzelmek negatív következményekkel járnak. De vajon miért is válik tetté a düh, mely belülről táplálja az embert? Miért hisszük azt, hogy azzal jó lesz nekünk, ha másokat bántunk, és azután akkor miért érzünk bűntudatot, ha már megtörtént a baj?
Következő történetünk az "Engedd, hogy megérintselek" LetAdelin felhasználótól, aki szintén egy olyan dologba enged belátást nyújtani, ami egy nagyon fontos téma a társadalomban.
Történetünk főszereplője, Léna antiszociális életet él, visszahúzódik az érintésektől és egy mostohaanyával lakik, aki bántalmazza őt. Már az első fejezetben felmerül a kérdés: vajon miért nem szökik el valójában a lány? Ennél rosszabb nem nagyon lehet! Léna érzései kissé burkoltak, olyan, mintha teljesen hidegen hagyná a bántalmazás, melyet otthonról kap. A mondatok nagyon szét vannak tördelve, megpróbálnám őket inkább kötőszavakkal egybe kötni, valamint akkor több leírást belevinni a sztoriba.
Már túl vagyok a második fejezeten, de a gond az, hogy annyira monoton megy a történet, hogy attól tartok, nem fogok sok mindent tudni írni róla.
...
És valóban itt tartok, tanácstalanul, hogy vajon mit is írhatnék. Az ötlet maga a történetről nem lenne rossz, ám a jó leírások hiányában, a tördelt mondatok miatt és a gyorsan történő történések miatt sajnos nem lett belőle semmi. A sztori egy klisés témát mutat egy bántalmazott és visszahúzódó lányról, aki kap új családtagokat, és az egyikkel bizonyára össze fog jönni, ami eléggé etikátlan.
Tehát értékeljünk...
A történet klisés: ez nem lenne gond, ha lenne benne jó leírás és valami újdonság is, ami színt visz a depressziós sztoriba.
A leírás jobb, mint a semmi: attól függetlenül, hogy nincs kötőszavas mondat és kevés a leírás, van benne fantázia. (Ajánlom a több könyv elolvasását a fejlesztés érdekében)
A karakter: zavaros. Nemtörődöm személyiség, mégis váratlanul érdeklik dolgok.
3/10
(Nem tudom, mikortól írhatod a történetet, de elmondom: A depressziós hangulatú történetek nehezen élnek túl Wattpadon, főleg, ha nincs jól megírva a sztori. Azt tanácsolnám, hogy próbálj meg egy pozitívabb történetet kreálni, hisz az emberek jobban szeretnek kiszakadni a saját, gondokkal teli életükből egy olyan könyvbe/filmbe, ami Happy End-del végződik.)
ESTÁS LEYENDO
Kritika
No FicciónEddigi legmagasabb helyezés: # 6 Kritika. Tudom, hogy fáj az igazság, de jobb, mint a hazugság. Kritikákat kérni csak privát üzenetben.