İlk başlayan onlar olmuştu. Natsu'ya sarılırken bana tekme atan kız bir hayvana dönüşüp üstüme atladı,fairy tail'dekiler ve başka loncadan gelenler sırasıyla kendi büyülerini yapmaya başladılar. Üstüme doğru gelen büyü topu kılıçlar ve garip bir hayvan beni etkilememişti. Yine yerimde duruyordum. Hadi ama bu kadar büyüyle bana ancak çizik atabilirsiniz.
Tek bir elimi şıklatmamla etrafımı siyah bir aura sardı. Bu teknik beni etherios moda ( öylemi deniyordu unuttum. ) geçmeden güçlendiriyor ve beni rahatlatıyor. Onlara zarar vermemek için gücümün tamamını kullanmayacağım.
Bütün büyüleri tek elimle blokladım ve sıra bende bakışı attım. Tek bir hareket yapacaktım ve vazgeçeceklerdi. Yada zehri vücutları kaldıramayıp öleceklerdi. Yere çöktüm ve ellerimi yere koydum ve fısıldadım.
"Ölüm çemberi: zehir şeytanının öfkesi"
Büyücüler teker teker yere düşmeye başladılar. Bende arkama döndüm ve atı sevmeye devem ettim.
---Natsu ---
Canavarı iyice patakladıktan sonra bizimkilerin gittiği yöne gittim. O oradaydı. Başında çiçekli bir taç vardı. Usulca saçları dalgalanıyordu rüzgarda. Yanına doğru gittim. Biraz yaklaşınca aradığımız büyücünün o olduğunu anladım. Onu ikna edip bize katılmasını isteyecektim. Böylece onu öldürmek zorunda kalmayacaktım. İyice yanına yaklaştığımda şok oldum. Erza , gray, lis, sting , yukino ve Rogue harekaetsiz bir şekilde yatıyordu. Onu takmayıp. Onların yanına gittim. Ben nabızlarını kontrol ederken kız yanıma geldi.
"Hepsi yaşıyor . İstiyorsan onları zehrin etkisinden kurtarabilirim. " dedi. Ona doğru minnettar bir şekilde baktım. Gözlerini kapadı ve siyah dumanı kendi içine çekti .
"Yaklaşık bir saatte uyanırlar" dedi gülümseyerek.
Gitti ve gölün yanına oturdu." Bu sürede beni öldürebilirsin. Sonuç olarak görevin."dedi. Yanına gittim ve " İstiyorsan loncaya gel. "
" Gerek yok . Zaten bir ay sonra ölüceğim. Benim ölümüme kimsenin üzülmesini istemiyorum. " dedi.
Tam neden öleceksin diye soracakken acıyla bağırmaya başladı. Benimde canım acımaya başladı. Bacağım acıyordu. Baktığımda kanadığını gördüm. Acı aniden durdu ve yara kapandı. Ona baktığımda bana umutla bakmaya başladı. Gözleri doldu ve ağlamaya başladı. Sayıklamaya başladı. Ejder kulaklarım olmasa duyamazdım.
" Seni buldum . Seni buldum . Seni buldum. Seni buldum. Seni buldum. Seni buldum. Seni buldum. Seni buldum . Seni buldum. Seni buldum. Seni buldum. Seni buldum. Seni buldum.Seni buldum!!!!"dedi bu arada bana sarılıyordu. Bir anda geri çekildi ve bana bir kristal uzattı.
" Al bu senin eski anıların. En eskilerini ve çoğunu kurtaramadım ama beni ve eski arkadaşlarını-asıl be liğini- hatırlamana yardım eder. " dedi.
Anlamamışçasına bakaraken kız bana taşı zorla tutturdu. Gözlerim karardı ve kendimi arkaya doğru bıraktım.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Abi!!!!!! Neredesin? Abi!!!!!!!!!" diye bağırdı sakura saçlı çocuk. Bu sırada altın sarısı saçlı kızın elini tutmuştu. Bütün köyleri yanarken onlar kenarda korkudan titreyerek oturuyorlardı. Kafalarına düşen duvar sayesinde el ele ölmüşlerdi. Ama bu onların sonu değil başlangıcıydı.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Yavaşça gözünü açtı sakura saçlı çocuk. Abisini görünce kucağına atladı ve kocaman sarıldı. Uzun süre öyle kaldıktan sonra arkada ağlayan altın saçlı kızı fark etti. Yavaşça onun yanına gitti ve önüne oturdu.
"Luce neyin var? Canın mı yanıyor?" diye sordu.
Altın sarısı saçlı kız kafasını hayır anlamında salladı. Natsu dışarıya baktı ve köyde olmadıkların gördü. Abisine doğru döndü .
"Abi biz neredeyiz ve neden sen bu kadar değişik gözüküyorsun? Çok büyümüşsün . Nasıl ?"diye sordu.
Abisi yanına geldi sakura saçlı çocuğun. Sarıldı iyice .
" Natsu. Sana bir şey söylemem lazım . O saldırıdan kurtulan tek bir kişi vardı oda benim . Hani ben insanları diriltmeye çalışıyordum ya o sayede sizi dirilttim. Ama bu büyü size şeytanların gücünü veriyor. " dedi çocuk bunları duyunca aşağı doğru hafifçe çömeldi ve olanları düşünmeye başladı. Yani onlar artık şeytan mıydılar??
《》《》《》《》《》《》《》《》《》
Natsu bir görev için hazırlanıyordu. Bu görev onun için çok basitti. Son kez abisiyle vedalaştı ve Lucy nin yanına gitti . Diğer bir deyişle sevdiği kadının. Ona da sarıldı. Onunla birlikte büyümüş ve onunla birlikte savaşmıştı yıllarca . Ve de yıllarca sevmişti onu. Sonunda kendini hazırlayıp teklif edecekti dönünce
"Oi! Lucy eğer bu görevden geri gelebilirsem benimle bir akşam yemeğine çıkar mısın?"diye sordu tek nefeste. Lucy kızarmıştı . Aslında oda yanaklarındaki ısıdan anlamıştı kızardığını.
" Olur....." dedi. Ve son kez sarılıp vedalaştılar.
Ya ben bin diyip sizi mutlu ettim ama sıkıldım. Hem bu gün benim doğum günüm acıyın bana . Ha bide yarın bölüm yazamam belki yazarsamda akşam yazabilirim
BAY!!!!!!!!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEMONS(NALU)
RandomE.N.D Zeref'in en güçlü şeytanı sanardık de mi? Ya öyle değilse ?