---Lucy------
Sonunda onu buldum. Yıllarca aradığım kişiyi son bir buçuk ayım kala buldum.
Zeref'in sayesinde insanların hatıralarını geri getirebiliriyorum . Çok az bir kısmı olsada bu anılar Natsu'nun beni hatırlamasına yardımcı olabilir. Çok az olmasına rağmen birkaç saat boyunca baygıb kalacaktır. Bu süre zarfında arkadaşları uyanacaktır.
Yavaşça kalktım ve ata doğru yürümeye başladım. Yelesini okşamaya başladım. Bu sırada benden kaçmasın diye yaptığım bağlılık mührünü bozmaya başladım.
----1 saat sonra---
Bu kadar dayanıksız olduklarına inanamıyorum. Aradan neredeyse 2 saat geçmesine rağmen hiçbiri uyanmadı. Ağacın tepesine çıkıp gölü ve ormanı izlerken Natsu'nun arkadaşlarının uyandığını gördüm. Tek bir hareketle aşağıya atladım.
İlk uyanan kızıl saçlı kıza doğru yardım amaçlı elimi uzattım.Fakat kız elimi itip hızla ayağa kalktı. Savaş pozizyonu aldığı anda diğer arkadaşlarını farketti. Hızla onların yanına koşup onları uyandırmaya çalıştı. Yanına gelip
"Büyünün etkisini kaldırdım. Uyanıp uyanmamaları onlara bağlı. Ya birazdan uyanırlar ya hiç uyanmazlar."dedim.
"Sen nasıl bir canavarsın böyle! İnsanların canını almak onların hayallerini öldürmek onları seven kalplerini parçalamak bu kadar kolay bi şey mi?!?"dedi.
Arkamı dönüp"Bana kafa tuttuğunuza göre sizi güçlü sandım." dedim.
"Sen loncayı patlatan kızsın loncayı patlatıp Zeref'i öldüren kızsın. İnanmıyorum.Sen Zeref'i tek hareketinle öldürdün. " dedi.
Bu kadar şaşılcak bir şey miydi bu? Sonuçta onu tekrar yaşatacak gücüm var tek ihtiyacım olan onun kanını taşıyan biri ruh taşı ve onun bedeni...
Bedeni!!!!!"Zeref'in bedeni hala sizin elinizde mi?"
"Hayır sen gittikten sonra garip bir şekilde yok oldu. Sen yapmadın mı? "
"Yok mu oldu? Bu demek oluyorki o büyü ile yarattığı bedeniydi. Ahhh! Bunu nasıl düşünemedim . Zeref-nii dışarı çıkmaz ki."dedim garip bir şekilde anlıma vurarak.
Bu sırada bir öksürük sesi gelmeye başladı. Yada iki . Kulağıma hiçbir zaman güvenmem. Bu yüzden arkamı dönüp bakmamla yüzüme yumruk yemem bir oldu. Tamam gerçekte güçlü biri olmalı . Yada ben fiziki olarak çok güçsüzüm . Bence ikincisi .
Burnumu ovarak ayağa kalktım. Ve ikisinin daha uyandığını gördüm. Bunları tanıyorum. Onlar ikiz ejderler biri karanlık ( gölgede olabilir)biride aydınlık ( unuttum yanlışsa söyleyin düzelteyim) ejderi. Siyah saçlı olan bana nefretle bakarken diğeri beyaz saçlı kızlardan birini uyandırmaya çalışıyordu.
Kırmızı saçlı kız bana vuran siyah saçlı ejder avcısını alıp diğerini yanına gitti ve olayı anlatmaya başladı.
Uzun bir aradan sonra merhaba !!! Çok uzun zamandır yazmıyorum bu yüzden yine saçmaladım . Nasıl seviyorsunuz benim yazdığım kitabı bilmiyorum . Şahsen ben nefret ediyorum.
Not: Yeni bölümler cuma ve cumartesi günleri bu saatlerde gelecek .
Dipnot: Minik ufacık yazım yanlışlarım olabilir...
Sağlıcakla kalın!!^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY DEMONS(NALU)
RandomE.N.D Zeref'in en güçlü şeytanı sanardık de mi? Ya öyle değilse ?