❕❕❕❕❕

419 39 7
                                    

Coca Cola'nın sahibi CNN'de yaptığı açıklamada " Temmuz ayının tüm gelirini ve bundan sonra ki ayların kar paylarını İSRAİL ORDUSUNA devrettiğini " açıkladı. Evet Coca Cola bundan böyle Temmuz ayının tüm gelirini ve sonra ki ayların kar paylarını İsrail Ordusuna devredecekmiş. Coca Cola daha önceleri de Amerika'yı giriştiği tüm terör olaylarında destekledi Irak'ta, Afganistan'da, ... vb. dünyanın her yerinde Müslümanlara yönelik saldırıların mali destekçisi olmuştur. Sizlerin de ve bütün dünyanın da bildiği üzere İsrail, Filistin'i ortadan kaldırmak için ve orada ki bütün Filistinli Müslümanları yok etmek için sanki ant içmişçesine silahsız sivil halka kurşun sıkıyor, evlerini buldozerlerle yıkıyor, seralarını yerle bir ediyor, her şeyden habersiz masum küçük çocukları öldürüyor, yakaladıkları Filistinli gençlerin kollarını taşlarla vurarak kırıyor, masum insanları öldürüyor öldürüyor öldürüyor. İşte Filistin'de bunlar yaşanırken Coca Cola'nın sahibi de CNN'de çıkmış " Temmuz ayının tüm gelirlerini ve bundan sonra ki ayların kar paylarını İsrail Ordusuna devrettiğini " dünyanın gözünün içine baka baka pervasızca açıklama yapıyor. Bu yapılan açıklamada bütün dünyaya bir mesaj veriliyor o da " Müslümanlara yönelik yürütülen her türlü mücadele de Coca Cola onların yanında olacaktır ".
Ey Musluman şunu asla unutma !!!
Her Coca Cola alışında,
Her Mac Donald's a girişinde,
Her Carrefour Marketlerindeki alışverişinizde,
Her Nestle çikolata yediğinizde,
Her Nescafe yudumladığınızda,
Her Ariel Matik deterjan kullanışınızda,
Her Turkuaz suyu içtiğinizde,
Her Capy meyva suyu içtiğinizde,
Her Fanta meyvalı gazoz alışınızda,
Her Maggi hazır çorbalık aldığınızda,
Her Schweppes içtiğinizde,
Her Danone ürünü aldığınızda,
Her Sprite sade gazoz içtiğinizde,
Her L'oreal ürünü aldığınızda,
Her Tımberland marka ayakkabı giydiğinizde İsrail'in Filistin'de ki masum Müslüman insanlara yaptıklarına ve ABD'nin de Irak'ta, Afganistan'da ... vb. yaptığı her türlü tecavüze ortak olacağınızı unutmayın !
Bu gün bu saydığım ülkelerde yapılanlar yapanlar tarafından yarın aynı şeyleri bizlere de yapmayacaklharı ne malum. Onun içinde " Ey Musluman bir an evvel aslına geri dön. Bunun için önce titreyip silkinmen gerek ". Lütfen bu mesajı paylaşabildiginiz kadar çok insana ulastiriniz....
MxA1994

rabiagullupasa12

MxA2001

krmn164

Fatmauz7

EsraKaratatan

beyazameftun

filistinlikiz..
.
wattzey123

arzuu404

meseleiman

ALLAH DOSTLARINDAN ÖĞÜTLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin