Bu gün erken uyanmıştım.yatagımdan atlayıp banyoya koştum.İşimi halleder halletmez kahvaltıya indim . Erken kalkmanın sorumlulukları vardı.Annem elime bikaç bozukluk vererek ekmek almaya gittim.Bakkaldan 2 ekmek alıp birde istedigim çikolatadan aldım.Bakkaldan çıkar çıkmaz evin yolunu uzatsada eski evlerin oldugu bir sokak vardı.Oradan gitmek istedim çünkü küçük bahçeleriyle,top oynayan,ip atlayan kızlar vardı.Çok tatlı bir yerdi.Eve geç gelsemde zaten abim ve babam daha uyanmazdı.Her evin camlarının önünde rengarenk çiçeklerle süslüydü.Bir ev hariç,oraya bakmak bile istemezdim.Kırık camları,kırık dökük kapısıyla bu sokagın güzelligini zedeliyordu.Bu evi hemen yıkmalılar diye düşündüm.Çikolatamı poşetten çıkardım.Tam açarken birinin beni gözetledigi hissine kapıldım.Gözlerimle her yeri taramıştım ama kimse yoktu.Eski eve baktıgımda camında bir çift göz gördüm.O yeşil gözleri görür görmez çıglık attım.Koşarak eve gittim.Evin kapısında köpegine yemegini veren abimi görünce ona tüm gücümle sarıldım.Üstüne yıkmak için atlamıştım ama nafile beni çimlerin üzerine attı.Annem beni yine geç geldin diye güzel bir azarladı.hep birlikte sofraya oturduk.
Abim kahvaltısını yapar yapmaz arkadaşlarıyla dışarıya çıktı.Beni soruyorsanız eger pek arkadaşım yok .bana asosyal de diyebilirsiniz.Milleti dürbünle dikizledigim içinde manyak yada röntgenci diyebilirsiniz.Hemen kendimi tanıtayım hayat bana ben dogdugumda ilk darbesini atmış aslında adımı annem begüm koyacakmış.Babannem hiç durur mu benim adımı koyun diye tutturmuş.Babannemin adıda hacer anlıyacagınız hayatın benimle bir zoru var.Ben zaten dünya nın böyle olacagını bilseydim annemin karnından çıkmazdım. Evin en küçügüyüm 16 yaşında sivilceli bir ergenim.Abimin malı, anamın eşşek sıpası, babamında maço kızıyım.
Annem bagırıyordu gene çık dışarıya diye ama ben bilgisayarımla çok mutluydum.Bu mutlulugu annemin bozmasına izin vermezdim.Bir kore dizisi açıp onu izledim sonrada exo nun wolf şarkısıyla hayallere daldım.Göz kapaklarım agırlaşınca kendimi yataga attım.Odamdan takırtı sesleri geliyordu.Hafifçe gözlerimi araladım.Oda ne odamın içinde bir adam var.Çıglık atmamla agzımın kapanması bir oldu.Eski evdeki o yeşil gözler karşımdaydı.Uzun boylu,yeşil gözlü benim yaşlarımdaki oglandı. Ağzımdaki ellerini ittim.İttirmeme ragmen işe yaramamıştı.Bütün gücümle erkekligine geçirdim.Beni bırakır bırakmaz annemle babamın yanına koştum.Hem koşuyor hemde deli danalar gibi bagırıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ EV
ChickLitBu gün erken uyanmıştım.yatagımdan atlayıp banyoya koştum.İşimi halleder halletmez kahvaltıya indim . Erken kalkmanın sorumlulukları vardı.Annem elime bikaç bozukluk vererek ekmek almaya gittim.Bakkaldan 2 ekmek alıp birde istedigim çikolatadan aldı...