În acea seară am ajuns acasă la ora nouă,m-am dus în camera mea ca să mă bag în pat,deoarece nouă este ora mea de culcare.
Este deja 7:00 dimineata si parcă nu am dormit deloc.
Mă ridic din pat leneșă, și încep să despachetez liniștită tot.
Dormitorul meu dădea spre vest,spre noua curte din față.
Podeaua de lemn,pereții vopsiți în albastru-deschis,tavanul înclinat,perdelele din dantelă îngălbenite de la ferestre imi aduc aminte de ceva pe care l-am abandonat cu ceva timp in urmă.
Pe biroul din lemn masiv se afla un computer la mâna a doua,cu o linie telefonică pentru modem capsată de-a lungul podelei până la cea mai apropiată priză.
Aceasta fusese hotarârea mamei,ca să putem lua legătura mai ușor.
Exista o baie mare și luxoasă lângă scări.Era plăcut să fiu singură,să nu fiu nevoită să zâmbesc și să par mulțumită pentru a-i multumi pe toti,era frumos să pot privi deprimată pe fereastră ascultând One Direction fără ca cineva sa intre val-vârtej la mine in cameră repetand întrebarea"ce ai pătit ?"de zeci de mii de ori,iar eu ca de fiecare dată răspunzând cu zâmbetul pe buze,zicând ca n-am nimic.
Cand am terminat de pus hainele în șifonier mi-am luat portfardul cu lucruri pentru baie și m-am îndreptat către baia mea nouă,să mă relaxez si sa uit de toate probleme.
M-am uitat în oglindă în timp ce îmi periam părul umed și încâlcit.
Poate că era din pricina lumini artificiale al becului,dar arătam mai palidă si mai bolnavă ca niciodata.
Pielea mea putea fi una drăguță
,era foarte fină deobicei,aproape transparentă,dar totul depindea de culoare.Aici nu aveam nici un fel de culoare.
Față în față cu reflexia mea palidă din oglindă.
Habar nu am de ce piele mea este așa...
---------------------------------------------------------------------------------
CITEȘTI
DESTINY-(H.S FAN-FIC)
FanfictionMama m-a dus cu mașina la aeroport,cu geamurile coborâte.Erau 24 de grade în New York,iar cerul senin era de un albastru deschis.Mă pregăteam să ies din mașină,și să pornesc spre avion. Eram extrem de bucuroasă că plec în Londra,pur și simplu gândul...