Restul săptămânii s-a desfășurat fără evenimente.
M-am obișnuit cu rutina cursurilor.
Până vineri eram în stare să-i recunosc pe majoritatea colegilor din școală și chiar să le spun pe nume.
Mi-am făcut două prietene ele fiind Bianca și Isabella pot spune că avem mult lucrurii in comun,ajunsă de la școală mă hotărăsc să citesc Nerve cartea pe care o ador.
Primul meu sfârșit de săptămână în Londra a trecut fără incidente.
În weekend am făcut curățenie în casă
,mi-am făcut temele și i-am scris mamei.
Niște e-mail-uri pline de falsă veselie.Sâmbătă m-am dus până la bibliotecă dar era atât de prost aprovizionată că nu m-am obosit să îmi fac permis.
Mi-am cumpărat si un Range Rover negru, după atata timp am primit si eu o mașină...
M-am întrebat alene ce capacitate o fi avut rezervorul de benzină.
Și am tresărit la acest gând.
Ploaia s-a menținut ușoară de-a lungul weekendului ,liniștită chiar,așa că am putut dormi bine.
Elevii m-au salutat în parcare luni dimineață.
Nu reținusem numele tuturor,dar le-am făcut cu mâna și le-am zâmbit.
Era mai frig în dimineata asta,dar din fericire nu mai plouă.
La ora de Engleza,Bianca s-a așezat în locul ei obișnuit de lângă mine, Bianca este cea mai bună prietena a mea,este foarte simpatica si ma face sa rad mereu.
E foarte frumoasa,mulți sunt invidiosi pe frumusețea ei,are ochii negrii ca, carbunele si parul lung saten cu vârfurile albastre.
Ii place negru si albastru ca si mie.
Avem multe in comun,de asta ne-am împrietenit atat de repede.
Am avut un test fulger despre
"O teoremă Katherine" de John Green, normal că stiam tot doar era scrisă de tatal meu.
A fost simplu și la obiect.
Foarte ușor..
Ies din clasă și pornesc direct spre casă,ceva mă macină de ce Harry nu mai ma sunat,adică îl înțeleg are treabă
Dar oare am făcut eu ceva ??
Nu cred ...
După atâtea întrebări fără raspuns m-am băgat la somn tristă,lânga draga mea cățelusă Alma
Dimineata urmatoare m-am trezit buimacă de cap în urma unui cosmar....cu Harry.
Era acolo cu o fata roscata,insa fara sa ii vad fata...ciudat,oricum e doar un vis idiot.
M-am ridicat din pat si m-am îndreptat spre bucătărie pentru a face niste clătite cu nutella,preferatele mele.
Am reusit pana la urma sa nu dau foc la bucătărie, și le-am mâncat in 5 minute si m-am pregătit pentru scoala.
Blugi negrii scurți,un tricou cu Nirvana,conversii mei albastrii iar parul l-am prins intr-o coada dupa indreptandu-l cu placa.
La machiaj am folosit doar rimel,tus si fond de ten.
Am ajuns la scoală dupa 20 minute,în care o babă scăpată de la nebuni m-a urmarit spunând ca i-am furat mâța handicapată,și m-am întâlnit pe hol cu Isa si Bia.
-"Hei fetelor,ce faceti?"intreb eu îngrozită de babă
-"Hei!Pai tocmai ce am aflat ca se ține
"Balul de inceput de an" si ne gândim la ce o sa purtam si cine ne va fi partener"
-"Aham....Stați linistite,amândouă sunteti frumoase si de treaba,găsiți repede partener"le fac eu cu ochiul incurajându-le
-"Aww"si ne îmbrățișăm
Se uită tot liceul la noi dar putin imi pasă.
După ce le-am arătat un minunat deget si am plecat cu fetele la cursul de istorie
Ciudat...nu era nimeni...decat Isaac si Troy,doi colegi.
Isaac e brunet cu ochi albastri,bad-boy-ul liceului.
Troy este blond cu ochii căprui,fiind căpitanul echipei de baschet.E înalt cat un munte,are 1,94.
Isa il place pe Troy iar Bia il place pe Isaac,insa problema lor este ca nu stiu daca si lor le place de ele.
Lasa ca rezolva Briana.
-"Hei baieti!"salut eu
-"Hei!"salută ei in cor
-"Bia,avem de discutat"zice Isaac
-"La fel si eu cu Isa"zice Troy
-"Ok"ingana ele speriate
E evident ca le invita la bal,duuh
Nu-i asa ca salvez vieți?!
Dupa ce am vorbit cu Troy și isaac și da Troy și Isaac le invită pe fete,ies din blestemata școală si merg către Bia.
Bia a fost de acord să vină la mine, în drum spre casa mea era Harry care o săruta pe Taylor, imi venea aici să vărs era scarbos, dar eram si tristă dar realitatea mă loveste este o vedetă si ea este tot o vedetă presupun că se potrivesc, chiar dacă niciodată nu am suportat-o pe Taylor, dar asta este,fiecare cu gusturile sale,Bia observă la ce mă holbez timp de 10 minute și se uită la mine tristă, iar Harry se uită către mine și pare șocat că mă vede în momentul acela alerg dezamăgită si dezgustată de ce am putut să văd, dar totusi plangeam, plangeam după el, m-a făcut să mă atasez de el mai mult de cat eram atasată, am ajuns să il iubesc, in momentul asta regret să l-am cunoscut, sinceră să fiu m-am asteptat la asta dar nu chiar asa devreme, si nu in drum spre casa mea, m-am asteptat să o facă intr-un loc retras.
El este dovada că iadul este pustiu și toti demonii sunt aici,pe pământ,mă simt ca un înger captiv în ghiarele iadului,un înger cu un suflet sfâșiat, dar mă jur că asta nu o să ramană asa,si uite asa alerg pe străzi straine cu inima goală,gândurile împrăștiate si pantoful rupt...e prea mult...un înger rătăcit intr-o lume de demonii.
Mă uit în spate și observ că Harry nici nu s-a chinuit să vină după mine, probabil este incă cu Taylor si uite că asa s-au dus naiba si planurile mele cu Bia, mă sterg lacrimile cu maneca de la bluză, si am continuat să merg spre casă, tristă, normal că eram tristă dar stiam că o să se intample asa, dar nu in locul ala, intru in casă pentru că aparent am ajuns de mult dar eu eram pe altă planetă ca să văd asta, mă descalt, si urc direct in camera mea, ochii deja mă usturau de la atata plans, mă duc spre baie pentru a imi spăla fața, pe urmă mă sterg pe față cu grijă pentru că ochii incă mă usturau destul de rău, mă imbrac in pijamale si ii dau de mancare lui Alice apoi mă culc epuizată, gandindu-mă la ziua de azi, adormind cu lacrimi in ochii.
CITEȘTI
DESTINY-(H.S FAN-FIC)
Fiksi PenggemarMama m-a dus cu mașina la aeroport,cu geamurile coborâte.Erau 24 de grade în New York,iar cerul senin era de un albastru deschis.Mă pregăteam să ies din mașină,și să pornesc spre avion. Eram extrem de bucuroasă că plec în Londra,pur și simplu gândul...