M-am trezit la ora 08:30 deoarece trebuie să merg către noua mea școală..
Mă ridic din pat, îmi iau portfardul,si mă îndrept direct către noua baie și îmi fac un scurt dus.
Imi pun șamponul meu cu miros de water fruits & pear în păr și încep să îl masez bine,ies din cadă și îmi înfășor în jurul taliei mele micuțe un prosop de culoare albastră.
Intru în camera mea și îmi aleg o ținută pentru noua mea zi de școală am decis să-mi aleg o pereche de blugi albi tăiați în genunchi, o bluză neagră cu trupa Nirvana și niște bocanci negri cu mici curelușe.Îmi îndrept părul meu lung și blond cu placa mea de păr , și mă îndrept către școală,și deja toată școala mă privește intr-un mod ciudat.
Prefer să îi ignor și merg către secretariat
M-am oprit în fața primei uși ,ce avea o placă mică pe ușă pe care scria "SECRETARIAT".
Am inspirat adânc înainte să deschid ușa.
Interiorul era puternic luminat și mai încălzit decât mă așteptam.
Biroul nu era mare,o sală mică de așteptare cu scaune pliante,un covor comercial cu pete portocalii , anunțuri și premii acoperind peretele și un ceas mare cu un ticăit puternic.
În ghivece din plastic răspândite peste tot creșteau plante ,de parcă nu era destulă verdeață afară.Camera era despărțită la jumate de o tejghea lungă, acoperite cu tăvițe de sârmă pline cu hârtii și tapetată pe față cu fluturași in culori vii lipiți cu bandă adezivă..
Era un birou în spatele tejghelei, iar el se afla în posesia unei femei slabe și blondă care purta ochelari.
Purta un tricou mov,ceea ce m-a făcut imediat să mă simt prea gros îmbrăcată. Femeia cu părul blond s-a uitat în sus la mine.-"Te pot ajuta.??"
-"Mă numesc Briana Green"Am informat-o eu și am văzut imediat în ochii ei că și-a dat seama cine sunt.
Eram așteptată ,fără îndoială un subiect de bârfă.
-"Fiica celebrului scriitor John Green,desigur".
A căutat printr-o grămadă de documente trântite unul peste altul pe biroul ei până îl găsi pe cel pe care îl voia.
-"Am orarul tău chiar aici și o hartă a școlii"
Puse pe tejghea mai multe foi de hârtie și mi le arătă.
Trecu în revistă orarul , subliniind pe hartă cel mai bun traseu către fiecare clasă,îmi dădu un formular pe care trebuia să îl dau fiecărui profesor la semnat și apoi să i-l returnez la finalul zilei.
Când am ieșit pe hol ,începuseră să sosească și alți elevi.
Mi-am îndesat lucrurile în geantă,mi-am pus-o pe umăr și am luat o gură mare de aer-"Pot să fac asta"M-am mințit eu neconvingător.
-"N-o să mă mănânce nimeni".
Am răsuflat într-un final.Odată ce am trecut pe lângă cantină , clasa cu numarul „3" mare și negru desenat pe un pătrat alb în colțul de est. Treptat mi-am simțit respirația accelerându-se pe măsură ce mă apropiam de ușă..
Sala de clasă era mică.
Elevii din fața mea s-au oprit imediat în spatele ușii pentru a-si atârna hainele într-un sir de cuiere.
Am făcut la fel.Erau două fete,o roșcată cu tenul de porțelan,acoperită de mulți pistruii și o șatenă la fel de palidă.
Am dus formularul la profesor,un bărbat înalt și chel a caruii catedră avea o tăbliță pe care sria "Domnul Maison" clopoțelul a sunat iar eu puteam să merg acasă,ies din școală și mă îndrept spre o cafenea.
Eram foarte obosită, așa că mă îndrept spre o cafenea care este aproape goală, intru pe ușa și observ cinci băieții la o masă din colț.
Mă duc la o masă apropiată de masa lor mă uit spre ei și observ că sunt băieții din trupa One Direction.
Nu pot să cred că ei sunt în aceeași încăpere cu mine.Harry se uită către mine și îmi zâmbește iar eu îi returnez gestul și sunt pregătită să-mi iau o cafea dar ceva mă oprește.
Harry se pune la masă cu mine iar un zâmbet se arcuieste perfect pe buzele sale...-"Bună !" Îmi spuse el.
-"Bună.. "-"Cum te numești ??"
-"Mă numesc Briana Green îmi poți spune Bri."
-"Eu mă numesc Harry Styles..."
-"Știam deja" Șusotesc doar pentru mine.
-"Încantată"
-"Super tricou "
-"îți mulțumesc"
-"Bine eu trebuie să plec îmi spuse el"...
-"Îmi poți da numarul tău de telefon? Îmi spuse el"...
-"Sigur".Îi răspund eu rapid..
Îi iau din mana, telefonul pe care il întinsese spre mine si incep imi a nota numarul de telefon, mi-am trecut numele in telefon si i l-am dat inapoi, imi mai arată decat un singur zambet si plecă inapoi spre masă se puse langa Zayn si isi continuă discutia, imi beau cafeaua care era adusă de ceva timp, si plec spre casă obosită, așa că hotarasc să mă imbrac in pijamale si să mă bag la somn, visand ochii lui verzi care mă priveau.
CITEȘTI
DESTINY-(H.S FAN-FIC)
FanfictionMama m-a dus cu mașina la aeroport,cu geamurile coborâte.Erau 24 de grade în New York,iar cerul senin era de un albastru deschis.Mă pregăteam să ies din mașină,și să pornesc spre avion. Eram extrem de bucuroasă că plec în Londra,pur și simplu gândul...