κεφάλαιο 3

62 9 0
                                    

Πέρασε 1 εβδομάδα και όλα μου πήγαιναν τέλεια . Απόκτησα 2 καινούργιες κολλητές . Την ελλη και την Αλεσσια . Η ελλη ήταν λίγο κοντούλα αλλά είχε πολύ ωραίο σώμα είχε και αυτά τα τετράγωνα γυαλιά που της πήγαιναν πολύ τα μαλλιά της κάστανα όπως και τα μάτια της . Η Αλεσσια είναι ψιλή και αυτη όπως η ελλη έχει ωραίο σώμα και κάστανα μαλλιά και ματιά . Τα πηγαίναμε και οι 4 μια χαρά . Πηγαίναμε βόλτες , καθόμασταν όλη μερα μαζί και ότι άλλο έκαναν οι κολλητές .

Όλα πήγαιναν μια χαρά η σχολική χρονιά είχε αρχίσει υπέροχα ξαφνικά είδα κάτι και το περίεργο μυαλό μου για όποιον λόγο ζήλεψε. Καθώς ανεβενα της σκάλες είδα η Δανάη μαζί με τον Τζέρεμι να γελάνε και η Δανάη να τον παρακαλάει να σφυρίξει με τα χέρια του δεν ξέρω ακριβώς τι ήταν αλλά μου φάνηκε ενδιαφέρον και έτσι πήγα να τον ρωτήσω και εγώ άμα μπορούσε να το κάνει. Τον ρώτησα αλλά δεν έδωσε τόσο πολύ σημασία απλός το έκανε και ούτε καν με κοιτούσε . Ήταν παράξενο γιατί με όλα τα παιδιά της τάξης είχαμε καλή σχέση αλλά αυτός ήταν πολύ απομακρος δεν μιλούσε με πολλούς μόνο με την Δανάη και αυτό με πείραζε και έτσι έβαλα στόχο να αρχίσω να του μιλάω μέχρι να μάθω γιατί είναι ετσι και τέλος πάντως να γνωριστούμε.

Το είχα καταφέρει μιλούσαμε καθημερινά και φαινόταν πάρα πολύ καλό παιδί . Αλλά όλα άλλαξαν μια μέρα .

Πηγαίναμε στην τάξη μετά από το 10 λεπτό διάλειμμα. Και τότε βλέπω την Δανάη να τρέχει προς το μέρος μου . Στάθηκε μπροστά μου και προσπαθούσε να πει κάτι άλλα από την κούραση που ανέβηκε τόσες σκάλες μέχρι τον 2 όροφο που είχα την τάξη δεν μπορούσε να μιλήσει . Όταν πια ήταν καλά μου είπε απλος 4 λέξεις 4 λέξεις που με μπέρδεψαν αρκετά άλλα παράλληλα χάρηκα. Και αυτές οι λέξεις ήταν 《Ο Τζέρεμι σε γουστάρει 》

Είχα μείνει στον τόπο δεν κατάλαβα ακριβώς πως έγινε αυτό την.μια δεν μιλούσαμε στην από την άλλη ....


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Τελευταία χρόνια Where stories live. Discover now