Είχε έρθει επιτέλους εκείνη η μέρα . Η πρώτη μέρα του σχολείο . Έπρεπε να πάω στην ευα στις 7:20 και θα πηγαίναμε μαζί όπως πάντα .Ντυθηκα έβαλα το τζιν μου μαζί με ένα πουκάμισο γαλάζιο και μετά από καυγάδες με την μητέρα μου το αν θα με πήγαινε έως την πόρτα της ευας έφτασα στο σπίτι της . Και αυτή έτοιμη ήταν είχε χτενισει τα μακριά ξανθά μαλλιά της και είχε φορέσει μια μπλούζα που ταίριαζε με τα πράσινα μάτια της. Η πρώτη εντύπωση από το σχολείο ήταν καλή αφού πρώτη φορά πάω σε ένα μεγάλο σχολείο είχα ενθουσιαστεί. Μπήκαμε μέσα και αρχίσαμε να χαιρεταμε όσα παιδιά ξέραμε από το δημοτικό και παιδιά που ξέραμε από τις βόλτες που κάναμε. Χτύπησε το κουδούνι και πήγαμε στην μεγάλη αυλή . Εκεί μας είπαν πως θα έρθετε ένας ένας δηλαδή θα σας φωνάζουμε με αλφαβητική σειρά για να γράψετε το όνομα σας σε μια καρτέλα και μετά θα πάτε στην ... αίθουσα να πάρετε τα βιβλία . Όταν τελείωσα και με τα βιβλία πήγα στο σπίτι της ευας αφού την περίμενα πρώτα . Μέτρησα μαζί με την ευα τα βιβλία και αφού είδαμε ότι τα είχαμε όλα πήγα σπίτι . Όπως κάθε γονιός με έπρηξαν και εμένα να τους πω για την πρώτη μετά αφού τους είπα ετοιμαστηκα και πήγα στα τζαμπο για να πάρω ετικέτες και όσα άλλα χρειαζόμουν . Το σαββατοκυριακο πέρασε πολύ αργά αφού με το ζόρι περίμενα την δευτερα.
Είναι λίγο βαρετό κεφάλαιο αλλά είναι η αρχή ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤