-Gigi-zaczęłam krzyczeć, żeby wreszcie obudzić tego śpiocha-Gigi
-Już wstaje, chwila-odpowiedziała.
Kładłam kanapki z Nutellą na jej telarzyk. Po czym zobaczyłam ją uśmiechniętą na ten widok. Mimo, że mamy przeciwne charaktery dogadujemy się świetnie i rzadko kiedy się kłócimy.
-Tata, będzie za jakieś 40 minut-oznajmiam ją.
-Okey, zdążę się uszykować-mówiła jeszcze nie otrzeźwiała.
Poszłam do swojego pokoju ubrać się. Stanęłam przed moją ogromną szafą. Z 5 minut myślałam co na siebie włożyć. W końcu postawiłam na pudrowo różową sukienkę sięgającą trochę przed kolano. Wzięłam swoje kremowe meliski z różową kokardką na czubku. Poszłam jeszcze do łazienki wytuszować lekko rzęsy. Spakowałam torbę i byłam gotowa.
******
Z perspektywy GigiKiedy szybko zjadłam moje śniadanie. Odłożyłam talerz do zlewu i poszłam do swojego pokoju. Wybranie dla mnie ciuchów zajęło mi z jakieś 20 minut. Postanowiłam, że włożę krótką, obcisłą czarną miniówkę. Do tego biały crop top w czarno-białe paski. Szybko z pokoju zawinęłam torbę i pobiegłam na dół, gdzie już czekali Sara z tatą.
-Wielmożna dama raczyła zejść-powiedział z nutką sarkazmu w głosie. Na co tylko przewróciłam oczami.
*******
Z perspektywy SaryLekcje dobiegły już końca, tak jak zawsze czekałam na Gigi pod wejściem do szkoły. Stałam i czekałam za nią już jakieś 20 minut. A ona się nie pojawiła, było mi smutno ponieważ nigdy jeszcze się nie niepojawiła. Uznałam, że dalsze czekanie nie będzie miało sensu i poszłam do domu. W drodze ujrzałam przejeżdżający samochód, w którym była Gigi. Rozgniewałam się na ten widok, nigdy jeszcze mnie tak nie wystawiała.
******
Gdy już doszłam do domu, szybko ściągłam buty. Pobiegłam do kuchni wzięłam paluszki i usiadłam na kanapie przed telewizorem. Ponieważ był piątek uznałam, że nie warto dziś się uczyć.-Już jestem-powiedziała z uśmiechem na twarzy Gigi.
-Hej, co się nie odzywasz-spytała na co posłałam jej zabójcze spojrzenie.
-Coś się stało ?- spytała.
-Nie nic tylko dzisiaj przed szkołą czekałam na ciebie z pół godziny-wykrzyczałam.
-Oj tam, przepraszam ale mam świetne wieści-mówiła tryskając radością.
-No słucham-mówiłam znudzona.
-W poniedziałek do naszej szkoły przyjadą....-budowała napięcie-Uczniowie z wymiany szkolnej !!!
-I to są te wspaniałe wiadomości-przewróciłam oczami.
-Nie cieszysz się ??
-Jakoś nie bardzo, i tak pewnie z nikim się nie zaprzyjaźnię.
-Wiesz, ja liczę że jednak będą tam jakieś ciacha-zaczęła się śmiać-Może uda się coś poderwać-poruszyła ponętnie brwiami.
-Nie mało ci ?? Tyle już ich miałaś tyle, już ich zaliczyłaś !!
-Oj przestań, to nic takiego po prostu jestem bardzo towarzyska-zaczęła się znowu śmiać. Na co przewróciłam oczami i pobiegłam na górę.
Rzuciłam się na łóżko i włączyłam moja ostatnio ulubioną piosenkę ,,Into You" mojej najukochańszej piosenkarki. Otworzyłam okno i usiadłam na parapecie z słuchawkami. Podziwiałam te piękne krajobrazy Californi.
******
Z perspektywy GigiUsłyszałam dzwonek w drzwiach więc pośpiesznie je otworzyłam. Był to listonosz z paczką dla mnie. Nie miałam bladego pojęcia co może się tam znajdować nic przecież nie zamawiałam. Wzięłam paczkę i udałam się do salonu. Trochę się bałam, no bo w końcu nawet nie wiedziałam kto mi ją wysłał ale postanowiłam, że natychmiast ją otworzę. W paczce znalazłam dwie paczki moich ulubionych żelek, czkeoalde, książkę i list z treścią:
,,Witaj kochanie, wiem że nie wiesz od kogo masz tą paczkę ale to nie ważne. Ważne są moje uczucia do ciebie. Mam nadzieję, że wszystko ci się spodobało
Twój E. <3 "Uśmiechnęłam się na widok tego prezentu oraz oczywiście listu. Postanowiłam, że nikomu o tym nie powiem będzie to mój ,,mały sekret".
********************************
Hej kochani i jak wam podoba się nowe opowiadanie ???
Mam na nie wielki pomysł, który mam nadzieję spodoba się wam <3
GWIAZDKUJCIE i KOMENTUJCIE
********************************
CZYTASZ
Kochanie, Poznaj Moją Siostrę
Teen FictionGigi to najpopularniejsza dziewczyna w całej szkolę. Lubi imprezować i posiada nie małe zainteresowanie płci przeciwnej. Nie uczy się najlepiej, ale ją to nie obchodzi, całe wieczory spędza w klubach na imprezach. Sara to jej siostra, siostra bliźni...