Las Sista's " Ainhoa VS Núria"

92 6 2
                                    

Després de tot un trimestre, va començar la marxa, cada vegada ens posàvem amb més embolics, ens la sudava el que deien els mestres i aquestes coses...

La Núria, era una professora, que ens feia experimentals. Tenia un caràcter especial ja que sempre s'enfadava, i sempre vigilava a l'Ainhoa, i li feia molta ràbia que ella anés amb en Sergi.

Un dia qualsevol, la Núria, es va posar a dir les notes que ens quedaven del 1r trimestre, a l'Ainhoa li va dir que havia suspès l'avaluació amb un 4 perquè no estava atenta a classe i sempre parlava amb en Sergi. Ella es va enfadar moltíssim, i es va queixar, la Núria, no li va donar una explicació, i l'Ainhoa li va insistir que li aproves el trimestre.

Totes dues, es van posar a cridar en mig de la classe,  i els altres nens es van quedar flipats del que els seus ulls no podien evitar veure. 

En Lopez, era un nen molt simpàtic, era guapet, era el típic que et feia passar bons moments, que sempre feia bromes, tenia uns ulls verds que enamoraven a totes  les xatiss, i més d'alguna nena anava darrere seu.

Ell i jo, vam intentar calmar a l'Ainhoa, tot i que ella no ens va fer cas, estava molt enfadada i furiosa, en aquell moment no escoltava a ningú, només volia que plorar i cridar.

Es va calmar l'ambient, però, en un moment donat, l'Ainhoa es va aixecar, tots ens vam quedar amb la boca oberta, pensàvem que li aniria fer algo. Però no, es va dirigir cap a la porta i va marxar, va donar un portàs, i va anar cap al lavabo. Jo vaig sortir rere ella, i la vaig intentar calmar i consolar. Ho vaig aconseguir. Però... va passar alguna cosa, jo vaig tornar cap a la classe, i allà faltava algú, una persona important per a l'Ainhoa. L'Aniol. Ell, sentia algo per l'Ainhoa, i com no, ella també per ell. Jo vaig treure el cap pel vidre de la porta, i vaig veure que l'Aniol abraçava a l'Ainhoa. Vaig entendre que sentien algo, per ser més que amics.

 Vaig entendre que sentien algo, per ser més que amics

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


El diari de les Sista'sDonde viven las historias. Descúbrelo ahora