Aquestes, som nosaltres, dues nenes, una de Vilobí i una altra de Santa Coloma. Creiem ser normals i corrents, però que en realitat... agarrate que vienen curbas. Sempre igual, no parem de riure, fer tonteries, és la nostre major afició. Tot això deixa de passar quan ens enfadem, de cop, ja no és el mateix, las dos nos Hundimos, fins que ens donem conta de que ens hem enfadat per xorrades de les nostres, i torna tot a la normalitat... Bueno.... ja és hora de que ens anem presentant...
L'Ainhoa, una noia de 13 anys amb una forma de pensar diferent a la gent de la seva edat. Obsessionada amb els unicorns, la "LECHE CONDENSADA", i com no... els nois...
Abans de seguir parlant, us diré que moltes vegades veureu que m'enrollo, i m'enrollo, i m'enrollo, aquest és el meu estil de vida, NO PARAR DE PARLAR! Sempre igual, que si això, que si allò, no callo, es que no callo, com ara per exemple. Segueixo...
L'Ainhoa, és una nena, que tot i que de vegades pot ser una nena molt tonta, i retrasada, té un gran cor, i es pot confiar molt amb ella, tot i que jo ara mateix, no u estic fent, ja que no li dic el nen que m'agrada. Bueno... perquè dir-li si total se li enrrebufa tot la veritat, a més passo de diro.
I bueno... jo....
Em presento, em dic Lidia, tot i que també em diuen PETITA com ara el meu amic Sergi. Haver... sobre mi... poca cosa puc dir la veritat... Només tinc 1 sola il·lusió en aquest mon, i és , tindre bon cos, no demano res més. Les meves amigues i amics, diuen que ja el tinc. Però... com no... sempre els hi he de negar, i ja és normal de mi, sóc molt molt negativa, amb el que vull, i quan vull.
Ara jo l'Ainhoa, us parlaré sobre la Lidia.
Bueno doncs la Lidia és una noia que tot i que sigui molt plasta,pot arribar a ser la persona que més t'ha marcat en tota la teva vida, ho dic perquè és una noia que val or, és una noia que es preocupa per tu, que l'importa molt més la gent que ella mateixa.
ESTÁS LEYENDO
El diari de les Sista's
Teen FictionTot principi, té un final, L'Ainhoa i la Lidia, entren al institut, i allà canviarà tot la seva vida per complet, es coneixeran entre les dos, i coneixeran a altres persones, que els marcarà molt.