Malá noční hudba

17 2 0
                                    


Jsou to jen tři dny od posledního kafe s Anet. Už mi psala zase, prý by zase přišla s Honzou, že jsem se mu zdála příjemná. Tak fajn obleč se nějak pěkně, romanticky. Už zase ta hudba dneska je to malá noční hudba od Mozarta. Takže až dotěrně romantická, rázná a veselá. Vem si ty černé šaty a stříbrný řetízek. Fajn, tak doufám že to opravdu zabere. Oblékla jsem se přesně podle malé noční hudby a vyrazila jsem na autobus. Na kafi byl jen Honza. Tak si s ním povídej! zas ta hudba ona fakt nedá pokoj. Dali jsme se do řeči o fantasy knížkách. Docela mě zarazilo, že tak pěkný kluk má rád fantasy a sci-fi. Povídali jsme si celkem dlouho, než přišla Anet. Vyhoď ji, nemá chodit pozdě! Prosím teď na chvíli vypadni z mojí hlavy, abych si ještě mohla užít Honzy, než si ho Anet odvede.

Hele už mě opravdu štveš, když něco chceš, tak si to prostě vezmi. Chceš Honzu, tak jí ho přeber! Ale já nevím jak. Proto jsem tu já, ty si jako myslíš, že tady do tebe hučím jen tak? Bože! Proč já se snažím?

Tak źaprvé, pokud ho chceš musíš se začít aktivně bavit s ním a ne s Anet. Musíš přestat nosit tyhle dětské hadry a trošku dospět, alespoň v oblékání a naposled  měla by ses sem tam trochu namalovat, nebo alespoň si zamaskovat ty beďary.

Tak fajn a myslíš si, že to zabere? Mohlo by, ale většina je stejně v tobě. On jen musí objevit to, jak jsi úžasná.  A objeví to? Musíš se snažit!

Hned jsem si sedla za počítač a přidala si Honzu do přátel. Krok číslo jedna splněn!

Dívka s hudbou ve vlasechKde žijí příběhy. Začni objevovat