Další den ráno jsem vstala a byla jsem moc šťastná. Celý den jsem se usmívala na všechny v mém okolí.O obědovce se konečně ozval Honza, že dneska můžeme do parku. Prý má pro mě překvapení. Hele, vím že já jsem většinou ta pozitivní, ale měla by ses ho zeptat jak to má s Anet. Zas se mi hustí do života, ale má pravdu. No, dobře, tak já se ho zeptám. To slyším ráda, bigamistu už jsme tu měly...
Po škole jsem spěchala na autobus domů, abych se stihla trošku zkulturnit. Tělocvik by se neměl dávat na poslední hodinu, zvlášť ne holkám.
Když jsem dorazila měla jsem asi dvacet minut. Fajn dám si sprchu, hodím na sebe ty černé šaty a Nic neuděláš, vezmeš si ty květované, sundáš ty černé kouřovky a dáš tam nějaký neutrál. Díky, tak už mám alespoň jasno.
Dorazila jsem, jak už je mým zvykem o pět minut dřív, tak jsem zašla na jedno obrovské frappé to go. Bylo hotové tak za minutu, obsluha byla opravdu rychlá. Šla jsem k místu, kde jsme měli mít sraz a už tam čekal, zády ke mně. Vyhodila jsem kelímek a potichu jsem se rozběhla a skočila mu na záda. Hrozně se mě lekl. Slezla jsem z něj a začala jsem se smát na celé kolo.
Pak mě odvedl na jedno místo. Byla tam deka a připravený piknik. "Hele jak to máš s Anet, protože se mě tu teď snažíš oblbnout a zatím oficiálně chodíš s Anet" V jeho obličeji bylo vidět překvapení. "Odet, víš od té doby, co jsem začal randit s tebou, s Anet nechodím." Objala jsem ho. On mě pustil a klekl si přede mě. Chytil mě za ruce a vážně řekl. "Budeš moje přítelkyně?" Dokážete si asi domyslet moji reakci... Políbili jsme se a řekli jsme si tu nejhezčí větu na světě. "Miluji tě"
Líbilo se? Vote, nebo comment potěší :) Love you my readers ♥
ČTEŠ
Dívka s hudbou ve vlasech
Short StoryOdetta, holka, která z reality utíká do světa hudby. Občas k ní však hudba promlouvá. Jednoho dne jí její kamarádka Aneta představí jejího přítele Honzu. Odetta se do něj však zamiluje. Požádá hudbu o pomoc. Dostane Odetta pomocí hudby Honzu, nebo n...