Ráno jsem vyrazila do školy s úsměvem na rtech. Asi protože na mě pred domem čekal Honza. Byla jsem skoro nenalíčená, v džínech a tričku. "Dneska vypadáš líp než normálně." Aha... "To asi bude tím, že jsem vstala s vědomím, že na mě čeká můj milující přítel." Jeho výraz se z úsměvu změnil na zvláštní úšklebek, ale to jsem přešla. Zvlášť když vstával o hodinu dřív jen proto, aby mě viděl.
Doprovodil mě až ke škole, objal mě, políbil mě, pak mě pustil a rozloučil se se mnou. Nějak chladně a uzavřeně.
Odpoledne jsem končila o hodinu dříve, jak ráda jsem slyšela, že naše učitelka češtiny je nemocná. Tak jsem si řekla, že Honzu překvapím a počkám na něj před školou, cestou jsem se zastavila pro kafe, abych nějak zabila čas.
Před školou jsem však viděla něco, co by žádná vidět nechtěla. Honza stál před školou a objímal nějakou holku. On ji políbil? Proč ji líbal? Ta holka je Anet. Tak to ne, jdu domů, tohle nemám zapotřebí.
"Hele, tak projdi kolem nich do toho knihkupectví, hlavně aby tě viděl!" "Hele poprvé máš dobrý nápad." Tak jsem šla, stejně jsem si chtěla koupit novou knížku, protože už nemám co číst. Vešla jsem do knihkupectví, ještě se ani nezavřely dveře a už tam byl...
"To co jsi viděla, nebylo takové jak to vypadalo." V jeho hlase byla cítit vina. "Hele nechci vědět, co to bylo ani proč to bylo, tak se měj já si jdu koupit knížky."
Otočila jsem se odešla ke svému oblíbenému regálu s Fantasy a Sci-fi, šel za mnou. Slyšela jsem jeho kroky, protože dupal jako slon. Přistoupil ke mě a pevně mě chytil kolem pasu a do ucha mi pošeptal. "Aneta ke mně přišla a vyjela po mně. Dal jsem jí nadobro sbohem. Nechceš teď zajít ke mně kouknout na nějaký film a k tomu si objednat třeba pizzu?" Tak na tohle jsem nemohla říct ne, tulení, film a pizzu. Přitulila jsem se k němu a odebrali jsme se k němu...
ČTEŠ
Dívka s hudbou ve vlasech
Short StoryOdetta, holka, která z reality utíká do světa hudby. Občas k ní však hudba promlouvá. Jednoho dne jí její kamarádka Aneta představí jejího přítele Honzu. Odetta se do něj však zamiluje. Požádá hudbu o pomoc. Dostane Odetta pomocí hudby Honzu, nebo n...