Ξέρω ότι μπορείς να προσέχεις μόνη σου τον εαυτό σου! Μην ξεχνάς ότι μ χρωστάς μια απάντηση!
(εε ρε κόλλημα αυτός ο άνθρωπος...τι να τα κάνω εγώ αυτά...Εγω δικηγόρος ήθελα να γίνω!... Πάω να τα δώσω στον Nikolai να του τα επιστρέψει!)
Πηγές στο δωμάτιο του Nikolai και τον ξυπνησες !
Α: δεν τα θέλω αυτά να πεις στο αφεντικό σου ότι δεν τα χρειάζομαι ααα και να μην με ενοχλεί! (γτ με κοιτάει έτσι? Έχω κάτι? Μπα μάλλον επειδή τον ξύπνησα)
Έφυγες πηγές να ετοιμαστεις γτ ήθελες να πας να δεις αν υπάρχουν απογευματινα τμήματα για την νομική!
Έβαλες ⬇⬇⬇
Και έφυγες ... Στο δρόμο ενιωθες ότι κάποιος σε παρακολουθεί! Σταματησες να δώσεις τα κορδονια σ και καλά και σταμάτησε και ένα τύπος ψηλός γεροδεμενος...
Συνεχεισες να προχωράς και αυτός σε ακολουθούσε ... Δεν ήθελες να κάνεις φασαρία αλλά σ έσπασε τα νεύρα!Χτύπησε το κινητό σ ήταν η κολλητή σου η Άννα..
(λιγα λόγια για την κολλητη σ, όμορφη ίδια ηλικία με εσένα μένετε στην ίδια γειτονιά, πανέξυπνη, με υπέροχο σώμα, είστε μαζί από μικρά, θέλει να ασχοληθεί με την ιατρική... Αυτά) AnnaEleftheriadouΑννα:αγάπη μου που είσαι?
Αναστασία πάω να δω για τα μαθήματα τις νομικής εσύ?
Αννα:σπίτι και βαριέμαι... Τι θα έλεγες να βρεθούμε?
Αναστασία:μμμ ναι γτ όχι κοίτα αν είναι στο σπίτι μ γτ ο αδερφός μ θα φύγει μόλις γυρίσω!
Αννα:αααα ωραία στο σπίτι σ γτ θέλω να δω και τον αδερφό σ
Αναστασία :μην χάσεις!
Άννα: τι εγώ φταίω που είστε ωραίο σόι!
Αναστασία:καλά τα λέμε απο κοντά ! Ββ σε αγαπώ!
Αφού εφτασες στη σχολή και ενημερωθεικες για τα μαθήματα και για τις ώρες.... Όταν εφτασες σπίτι ο άνδρας που σε ακολουθούσε από την ώρα που ξεκίνησες σταμάτησε στο απέναντι πεζοδρόμιο... Εσύ του έκανες νόημα να έρθει!
Α:μήπως θα μπορούσατε να μου πείτε τον λόγο που είστε από πίσω μ συνέχεια?
BINABASA MO ANG
Το Κορίτσι Που Εμπλεξε Με Την ΜΑΦΙΑ
Teen FictionAναστασια Sezja ετών 18 σταμάτησε της σπουδές τις γτ η μητέρα της ήταν άρρωστη και έπρεπε να την προσεχει και να της παρέχει πλήρη φροντίδα... Σπουδαζε νομική είχε κερδίσει υποτροφία στο πανεπιστήμιο της περιοχής της! Έχει έναν αδερφό τον...