Charlie
Izabelle sitter gränsle över mig och kysser mig lätt på halsen och jag har händerna placerade runt henne midja, hon är så jävla sexigt med det rufsiga håret och det ljusrosa sidenlinnet hon har på sig. Jag älskar henne.
''Älskar du mig?..'' mumlar hon samtidigt som hon smeker mig lätt med naglarna över bröstkorgen
Jag tittar på henne och hennes ljusgröna ögon ser nästan oroliga ut. ''Ja Izabelle, det gör jag.''
Hon får det största leendet jag någonsin sett på hennes välformade läppar och jag smeker henne lätt över låren och gåshuden sprids över hennes kropp samtidigt som hon försiktigt böjer sig ner och kysser mig mjukt,
''Jag vet att du inte vill att jag behåller det..'' hennes röst är låg. ''Men jag kan inte ta bort det Charlie, det är ett liv.. Jag kan inte..'' Hon stiger av mig och sätter sig på sängkanten och tittar ut genom fönstret, hennes käkben framhävs av solen som skingrar sig igenom rutan och får henne att framstå som en ängel.
''Jag vill inte att du ska behålla det nej, för våran skull. Ett barn nu, kommer ta död på inte bara dig, utan alla.''
Hon stelnar till. ''Vad menar du med det?''
''Att få barn i våran ålder, slutar inte bra'' Jag tar en kort paus. ''Det funkar oftast inte. Det går inte ihop, ekonomin, livet hänger inte med och man tvingas växa upp på bara några månader.'' Jag sätter mig bredvid henne och tar tag i hennes hand.
Hon ser förstörd ut, krossad av mina ord och mitt egna hjärta gör ondare än något annat just nu.
''Jag älskar dig och jag menar det verkligen Izabelle, du betyder så jävla mycket för mig och jag har inte råd att förlora dig pågrund av detta..''
Hon ställer sig upp. ''Men du har råd att förlora ett barn?'' fräser hon samtidigt som hon drar på sig en tjocktröja och går ut genom dörren och in i köket och jag hör hur hon brister ut i gråt där ute. Jag trär på mig ett par mörka jeans och går försiktigt ut till henne.
Hon står med armarna mot diskbänken och tittar ner i diskhon, hon står still men ibland kan jag se några rysningar föras genom hennes kropp. Långsamt går jag fram till henne och ställer mig bakom henne samtidigt som jag försiktigt placerar armarna runt henne och lutar hakan mot hennes axel, jag får börja mig en aning för att komma i rätt höjd då hon är flera centimeter kortare än mig, hon kippar efter luft och försöker sluta gråta men det verkar omöjligt. Hon vänder sig långsamt om och lägger armarna över mina axlar och lutar pannan mot mitt nyckelben och jag smeker henne genom håret och snart har hon lugnat sig.
Izabelle
Jag förstår inte, han säger att han älskar mig, men han vill inte behålla vårt barn, vårt barn. Tanken av att göra en abort skrämmer mig så himla mycket, det är mitt eget kött och blod som växer inom mig, det är mitt barn. Jag skulle aldrig klara av att göra det.
Charlie ligger på soffan med huvudet i mitt knä, han sover sen någon timme tillbaka och jag kan inte motstå att tycka han är extremt sexig när han ligger halvt naken vid mig, känslan att veta att han är min, är det bästa som finns, trots att jag velat sätta en kula i pannan på honom minst femtiotre gånger.
Det är ganska komiskt att vi blev såhär, ett par alltså. Dock fortfarande hemligt dock, det är nästan inga som vet om detta, speciellt inte Issaq, kan skulle halshugga Charlie, och han skulle sända Charlie ända ner till sina förfäders grav om han fick reda på att jag var gravid och C är pappan.
''Älskling..'' mumlar C till mig och tittar upp på mig med nästan stängda ögon.
Jag smeker honom lätt över pannan och ner genom håret. ''Ja?''
''Är detta verkligen vad du vill?..''
Mitt hjärta stannar, detta är exakt vad jag vill, jag vill behålla det, jag vill visa för honom att jag är mogen nog för detta, egentligen vet han nog att jag är redo för detta. Egentligen är det nog den enda som inte är redo för detta, han.
''Ja Charlie, det är vad jag vill..'' Jag undviker hans blick.
''Då blir det så, vi behåller det. Jag gör det för din skull, men då måste du göra en sak för mig.'' Hans röst är sträng men trots det så blir jag så glad över det han precis sa, min kropp blir alldeles varm.
Han sätter sig långsamt upp i soffan och kysser mig mjukt samtidigt som hans ena hand läggs på sidan av mitt ansikte. ''Lova att alltid stanna med mig och älska mig mer för varje dag, så gör jag detsamma för dig.'' Charlie tar min hand och jag tittar rätt in i hans bruna ögon. ''Izabelle, du är den jag vill ha, förevigt. Jag älskar dig så himla mycket, och om det är detta du vill, så gör vi det. För du är allt för mig, hela min värld, om du vill att vi ska skapa en ny person som vi kan älska mer än något annat i denna värld, så gör vi det.''
Mitt hjärta hoppar ut genom bröstkorgen, gör sju varv runt månen, flyger genom vintergatan och landar sedan åter igen inne i min kropp, han gör mig så lycklig.
''Jag lovar. Förevigt, du och jag.'' viskar jag innan jag kysser honom mjukt och hela rummet exploderar runt mig med glitter, fjärilar, hjärtan som flyger, fluffiga moln och enhörningar. Självklart händer inte detta, men känslan är lika magisk.
''Och den lilla.'' viskar C till svars när våra läppar slitits ifrån varandra och hans hand har placerats på min mage. ''men jag säger bara, du är den som får berätta för Issaq, inte jag!'' Vi båda brister ut i skratt och filmen på tv:n fortsätter.
Kort kapitel idag, eller kanske inte, men lite långsamt iallafall, bilder på personerna kommer så småning om, ha en trevlig helg! - Jonna