Fest och sex

649 1 0
                                    

Melissa var faktiskt hemma hos mig igår och det var faktiskt kul.
Jag har aldrig haft en äkta vän innan. Alla mina vänner var bara ute efter uppmärksamhet.
Vi har lunch nu och jag och Melissa sätter oss vid ett fyrkantigt bord i mitten av matsalen.

Det är korv med potatismos tror dem vi är 4 år eller?
Efter en stund så sätter sig Simon och hans kompisar sig ner vid vårt bord.

"Tjaaa du är ny va?" Frågar en som heter Max som faktiskt är Melissas pojkvän.
"Ja eller har du sätt mig här tidigare eller?"
"Haha oj kaxig."
Simon skrattar och stoppar i potatismos i munnen.
"Just det vi ville fråga om ni ska komma på våran fest hemma hos mig ikväll" säger Simon samtidigt som han tittar på sina kompisar och oss.

"Jag vet in.." Mer hinner inte Melissa säga innan jag avbryter.
"Ja vi har ju ändå inget bättre för oss"
Efter maten så drar Melissa ut mig till skolgården.
"Jag kan inte ikväll jag måste gå på min pianolektion."
"Men snäll kan du inte bara missa den idag för min skull det här är världens chans"
"Okej då.."

***
Vi är hemma hos Melissa och fixar oss.
Jag tar på mig en vit klänning som går ner till knäna och den är tajt ner till midjan och sticker ut lite från midjan och ner.
Jag sätter upp mitt hår in en donut och tar på mig ett par guldiga ringar som örhängen.
Efter det så sminkar jag mig med mascara och ögonbrynen fixar jag till.

Innan vi ska gå ut så tar jag på mig mina svarta Nike skor som blev pricken över i.
Jag och Melissa åker på hennes mobbe till festen eftersom att vi ska sova över där.

***

När vi kommer till festen hör vi hur musiker dunkar i träväggarna.
Simon står och bjuder in oss.
När vi kommer in så stirrar alla men det går över efter några sekunder.

"Vi går upp!" Skriker Simon för att överrösta musiken.
Jag och Melissa följer med honom till övervåningen där musiken knappt hörs.
Alla i Simons gäng sitter där, Max Samuel Adam Marco och Simon då.
Melissa springer till Max och sätter sig i hans knä och börjar hångla med honom. Det är knäpptyst så man hur deras slemmiga kyssar.

"Du kan ju sätta dig i mitt knä hah"
Säger Simon som redan är lite packad.
Jag sätter mig i hans knä och han börjar kyss mig i nacken.
Jag puttar bort hans huvud för att verka kaxig och han forsätter sen ändå.
Hans kompisar skriker "kör Simon kör!"

"Vi kör sanning eller konka!" Skriker jag och alla går med på det sp nu sitter vi i en ring på golvet.

" Melissa sanning eller konka?" Frågar Samuel.
"Konka"
"Du ska klämma på Adams känsliga punkt."
Melissa kryper fram till Adam som ler och klämmer på hans kuk löst så han får fram ett litet stön.

"Simon sanning eller konka?"
"Konka"
"Du ska lägga dig över Moa och grov hångla med henne."
Simon kommer närmre mot mig och jag lägger mig ner han lägger sig över och vi börjar hångla.
Mitt hjärta börjar dunka jätte fort när han säger " det vill jag göra klart med dig" innan han sätter sig igen.

***
När festen är slut så åker alla hem Melissa åker hem med Max och jag stannar hos Simon.
Hans familj kommer inte hem på 3 dagar.
Jag lägger mig i en säng och somnar.
Jag vaknar antagligen runt 5 på morgonen av att Simon kysser mig på nacken.

Jag vänder mig mot honom och han börjar kyssa mig på brösten.

Varning snuskigt ok haha...
Han lägger sig över mig och vi hånglar sedan drar han sönder min klänning och jag drar av hans tröja.
Vi hjälps åt led att dra av hans byxor och det forsätter så tills alla klädesplagg är av.
Jag tänker precis säga en viktig sak innan han nuddar min känsliga punkt och jag får fram ett stön.
"Simon jag är oskuld"
Han tittar på mig ett tag och sedan rycker han på axlarna och vi forsätter.
Han kommer in i mig och han kör ganska hårt.
"Aj sakta ner"
"Nej det blir bättre snart"
Istället för att sakta ner så gjorde han fortare.

"Ah!" Får han fram efter 10 minuter.
"AH FY FAAAN JAG KOMMER NU"
När han säger det kommer jag på att vi glömt kondom men jag hinner inte säga något innan han kommer i mig.

"Du går på p-piller va?"
"Ja.." Ljuger jag .

Kärlek börjar alltid med sex?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora