-ÖLÜM DEFTERİ-

251 5 0
                                    

Resimdeki Light. Anime Hali.
        Light= Baş Kahraman
                    👇
    Yine okul günü dersi dinliyorum, arada canım sıkılıyor ve camdan dışarı bakıyorum . Oda ne , gökyüzünden okulun bahçesine siyah ve tam anlam veremediğim bir şey düştü. çok merak ettim, zil çalar çalmaz direkt bahçeye gidip kimse almadan o defteri almalıyım.

     Zil çaldı koşarak bahçeye indim ve bir defter. Üzerinde büyük harflerle "ÖlÜm DeFtERi" yazıyordu. bir şekil simge veya broş olduğunu düşündüm. şu gençlerin dizilerden özenmiş olduğu bir şekil defter ama şaşırtıcı olan defter yukarıdan düştü ve bizim sınıf en üst katta. diğer gençlerin çatıda vakit geçirdiklerini sanmıyorum.

      Eve giderken birazcık defteri kurcalamak istedim. kapağın iç kısmında şunlar yazıyordu "Ölüm Defteri İsmi yazılan Kişi Ölür." bir alt satırda ise " adını yazdığınız kişinin suratını bilmiyorsanız o kişi ölmez " ehh komikmiş bu oyunu kim yaptıysa aptal olmalı bu nasıl gerçek olabilir ki . İmkanı yok ama yinede deneyeceğim. Ama suçsuz bir insanı öldürmek istemiyorum. bu yüzden hemen otobüsten indim. Yolda yürürken bir kaç motosikletçi adamlar Bir kıza laf atıyordu " heyy fıstık atla arkaya gezdirelim" diyerek kahkaha atıyorlardı bir kaç kere tekrar edince başka bir arkadaşı " hayydi mike tomlinson  daha fazla dalga geçmeyi bırakta gidelim " dedi. evet adamın adını ve suratını biliyordum. defterde yazanların yalan olduğunuda. Yinede deneyeceğim. Defterin bir sayfasını açtım ve adamın adını yazdım. yaklaşık 1 dakika geçti ve hala kıza taciz etmeye çalışıyorlardı. yalan olduğunu biliyordum ve kapağın arkasındaki kuralları tekrardan gözden geçirdim bir satırda " Eğer ölüm nedeni yazılmazsa 40 saniye sonra kalp krizinden ölür" . hmmm  o zaman ölüm nedeninide yazayım . işe yarayacağını sanmıyorum ama denicem . aynı sayfayı  açtım ve ölüm nedenine trafik kazası yazdım. alakasız bir şey yazdım iş zorlaşsın diye . Yaklaşık 10 saniye sonra mike motosikletini çalıştırıp karşı tarafa geçerken bir tır çarptı . WTF !!!! . inanamıyorum bu defter gerçek olamaz büyük bir tesadüf sadece .

Ölüm DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin