GERÇEK

120 4 0
                                    

     selam Okuyucular <3 okuyanlar mutlaka vote vermeyi unutmasınlar bu şekilde moral olur daha fazla yazarım... ilerki bölümler daha uzun olacak <3

       Eve geldim . bu Defteri ne yapacağımı bilmiyorum . olanların hepsi sadece tesadüftü ama hala merak ediyorum ya gerçekse ??. odamdaki televizyonu açtım. haber kanalı açıktı . tam değiştirecektim ki hapse giren bir zanlı. insan bıçaklamadan dolayı hapse girmiş. bir kez daha denemeliydim. Adamın ismini yazdım. şuan bekliyorum 40 saniye geçti ve adam kalp krizinden öldü. YiNE WTF!!!!! amk bune defter malesef ki gerçek. ismini yazdığın kişiler ölüyo anlamıyorum neden !?!?! Defter kime ait ve nerden buldu beni şaşırtıcı derece  garip defter nasıl böyle bir güce sahip nasıl !?!?! anlam veremiyorum peki ya bu defter normalde kime ait. bu defteri bulduğum yere geri götürmeliydim . ama olmaz bu defter kötü niyetli birinin eline geçerse herkesi öldürebilir böyle bir riske giremezdim . defter bende kalacak.

    bu defter belkide yeni dünyanın doğuşudur. bu defter ile suç işleyen herkesi ama herkesi öldüreceğim dünya kusursuz ve çok sağlıklı bir yer olcak evet hemde benim sayemde olcak. yeni dünyanın kralı olacağım burayı ben yöneteceğim . KöTüLer ÖleCeK !!!

Ölüm DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin