ÖLÜM MELEĞİ

83 3 1
                                    

      Arkadaşlar 2. bölümde 'WTF , Amk' gibi kelimeler kullandım eğer rahatsız oluyorsanız mutlaka yorum atın diğer bölümlerdede kullanmayayım. Ve vote vermeyide unutmayın <3

           yorgunum , okuldan geldim , yine ölüm defterini gözlüyorum ve haberlerde yine suçlular bence vakti geldi haberlere çıkan tüm suçluları teket teker öldürücem ve dünya harika bir hale gelecek. derken annem seslendi akşam yemeği için. aşağıya indim yemeğimi yerken annem yine okul konusunu açtı . "derslerine çalışıyor musun , matematikten kaç aldın , yarın sınava kaçta gireceksin,kaçta çıkacaksın ?" iyice kafam bulanmıştı anneme kısa ve öz bir şekilde "evet anne yarın ki sınav için çok çalıştım " diyerek yemeğime devam ettim . sonradan kız kardeşim "light takıldığım bir konu varda orayı bana çalıştırır mısın ?" diye sordu ben daha cevap veremeden annem araya girdi " hayııır abinin kendi derslerine çalışması gerekli sonra anlatır " dedi. hiç bir şey demeden odama çıktım.

     kapımı açtığımda yatağımda canavara benzer bir şey duruyordu önce korktum sonra sordum " sen kimsin ve ne işin var benim odamda " dedikten sonra kalın bir ses tonu ile " ben senin ölüm meleğin " ölüm meleğimi ölüm meleğide ne ? hmmm melekmiş zaten tipinden anlaşılıyor insan olmadığı ama ölüm meleği derken neyden bahsediyor olabilir...

Ölüm DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin