Umut Ceylana Alışıyor mu?

659 54 1
                                    

Sabah uyandığımda yanımda umut yoktu.Onu aramak için yataktan kalktım.Umut evde de yoktu.Bende cep telefonuyla aradım çaldı çaldı açtı
"Neredesin umut?"
"Kapının önündeyim aşkım kapıyı açarmısın lütfen"
Kapıya doğru gittim ve kapıyı açtım ve bir şoka uğradım umut elinde bir sürü poşetle geçti bende sonundan çıkıp kapıyı kapattım ve salona geçen umutun yanına gittim.
"Umut bu poşetler ne niye sabah sabah bunları aldın ve içinde neler var?"
"Sakin aşkım sakin sadece çocuklar için birkaç birşey aldım"
Kafamı sallayarak telefonunu almaya gittim artık bir hizmetçi tutsak iyi olucak çünkü çocuklar büyüyor.Telefonumu buldum ama ilk önce üstümü değiştirdim.Sonra eski hizmetçimizi aradım başka bir yerde çalışıyormuş artık bende internete ilan verdim.Maaşı yüksek koydum ki çabuk bulunsun.Annemi uyandırmak için onun odasının yolunu tuttum.Kapıyı tıkladım annem gir diye seslendi bende girdim annem üstünü giymiş makyajını yapıyordu."Bende seni uyandırmaya gelmiştir ama anlaşılan o ki uyanmışsın."
"Allah Allah ben kendim erken uyanamazmıyım"dedi kızgınlıkla bende uzatmayıp odadan çıktım.İlk önce ceylan ve merveyi kontrol edicektim sonrada kahvaltı hazırlıycaktım.Çocukların odasına girdiğimde ceylanın yürüdüğünü gördüm.Şok olmuş bir şekilde ceylana bakıyordum ceylan benimgeldiğimi görünce bana doğru gelmeye başladı.Bende onu kucağına aldım ve merveyi kontrol ettim oda şimdi uyanmıştı.mervenin uyanmasını beklemeden ceylanla birlikte umutun yanına gittik.
"Umut ceylan yürüyor"
Umut şaşkın bakışlarıyla bana bakıyordu.
"Nasıl ya nasıl yürüyor?"
"Bilmiyorum yürüyor işte "
"Neyse endişelenmek bugün doktora gider normal olup olmadığını sorarız."Kafamı salladım ve ceylanıbakması için umuta verdim.Çünkü ben kahvaltı hazırlıycaltım.Ben kahvaltıyı hazırladıktan sonra herkes sofraya oturdu ben ve annem çocukları besliyor sonrada oyun oynamaları için oyun odasına bırakacaktık.Yemeklerini yedirdik ve ve oyun odasına bıraktık.Bizde yemeğimizi yedik ve doktara gitmek için hazırlandık.Şu an yoldayız beden erken yürüdüğünü çok merak ediyorum.20 dakika da doktara geldik
İçeriye girdik umut doktora durumu anlattı.Doktor ceylanın 3 aylık olduğunu ve doğum tarihini söyledi.Yürümesi konusunda da normal olabileceğini bazı bebeklerin böyle yürüdüğünü söyledi ama söylediğinden o bile emin değil gibi görünüyordu.Umut bizi eve değilde bir alışveriş merkezine götüreceğini söyledi ama ilk önce merveyi ve annemide alıcakmışız.Bende kabul ettim aslında şüphelenmedim değil ama bende ne zamandan beri dışarı çıkmadığım için ve söylemiyceğini bildiğim için hiç sorma gereği duymadım.Annemi ve merveyi aldıktan sonra bizi alışveriş merkezine bıraktı ve işi olduğunu söyleyip gitti.Bizide 2 saat içinde alıcağınıda söylemeyi unutmadı.

UMUTUN AĞZINDAN

Onları 2 saat sonra alacağını söyleyip işim var bahanesiyle eve doğru yola koyuldum ceren ceylana ve merveye çok uzak olduğumu onları sevmediğimi düşünüyor.Özellikle ceylanı.Tamam en başta sıcak bakmasamda kanım ısınmıştı ceylana bu gece onları sevdiğimi ve onlara yakın davranıcağımı göstericem.Bir sürü çocuk oyuncağı müzik ve balonlar aldım oyun oynayıp eğlenicez.Şimdi sıra balonları şişirmede bir sürü balon almıştım hem de ama pompa almamıştım evde de yok almaya gitsem trafik çok verenleri almaya bile yarım saat önceden yola çıkıcaktım ki 2 saat içinde onları alıyım çünkü cerene 2 saatte dediysem  2 saatte alman lazım yoksa bu saatte eve gelemeye çalışır bana bir şey olduğu için aramaya çalışır.O yüzden ben şişiricem onca balonu hem de 1 buçuk saat içinde ölmessem sizi almaya gelicem ceren.

1 buçuk saat sonra
UMUTUN AĞZINDAN
"Ohh be bitti sonunda bütün balonları şişirdim ama çok güzel oldu."
Geç kalmadan cerenleri almaya gitmek için yola koyuldum.

CERENİN AĞZINDAN

Umut bizi almaya  tam 2 saat sonra geldi biliyor sonuçta beni.Şu an yoldayız yarım saat içinde geldik.İçeri girmemle şok geçirmem bir olmuştu.Eve ne olmuştu kesin umut geceyi güzel geçirmemiz için yapmıştı
Bir şey demeden içeri geçtim.ceylanda kucağımdaydı.yarım saat oyun oynayarak yarım dans ederek geçirmiştik umutun neden böyle bir şey yaptığını bulmuştum.Onlara değer verdiğini sevdiğini ve ceylana alıştığını göstermeye çalıştığı belliydi ve başarılı olmuştu da .Çocukların yatma saati geldiği için onları yatıracak ortalığı toplayacak ve umutla konuşacaktım yapmaya çalıştığı şeyde başarılı olduğunu söyleyecektim.İşlerini bitirdim ve söyliyceklerimi söyledim ilimizde mutlu bir şekilde yatağımıza girdik ve uykuya daldık.

Sihirli KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin