""""""Multimedia da kralın oğlu jacson var."""""""""
İYİ OKUMALAR
Bana baktı.Bakışında aşağılayıcılık vardı.
"Bana bak kızım poyrazdan da benden de uzak dururken yaklaşması o benim.""He sen poyrazı benden kıskandın o yüzden odama dağıttın. Poyrazdan banane ilgilenmiyorum ama odanın hesabını vericeksin."
"Haha senin gibi bi kızdan mı korkum daha gücünü kullanamıyorsun ben ise ustasıyım. Bana kafa tutmanın önermem. "
Benim sinirler tavan yaptı tam birşey diyecekken poyraz geldi.
"O kullanamıyor olabilir ama ben senden iyi kullanıyorum.Istersen sende bana kafa tutma."Kız şaşırıp kaldı.Bende aynı şekilde yani bunlar sevgili değil miydi demekki bizim cadı seviyordu sadece poyraz sevmiyordu.
Kız sinirle poflayıp gitti.
"Odanın toplarını sen iyi misin?"
"İyiyim."
Poyraz gitti bende oturdum yatağa dağınık ama umrumda değildi.
Kafam cadalozun dediğinde kaldı. Doğru söylüyordu ben daha güçlerini kullanamıyorum kavga etmek zorunda kalırsam nasıl kavga edicem. Beni güçleriyle öldürmesini izlemekten başka seçeneği yoktu.Eğitim demişti demekki güçlerini kullanmayı orada öğretiyor. Neyse onu daha sonra öğrenirdim şimdi balo için kıyafet bulalım.
Çok güzel açık mavi bir elbise seçmiştir Makyajımı kendim yapabilirim. Saat kaçta olduğunu öğrenen yeterli.Odadan çıktım.Önümden geçen kıza balonu saatini sordum.Bir saat sonraymış. Odama girdim ve elbisemi giyip makyajla saçımı yaptım.
Mavi tonlarında abi makyaj yaptım.Kızın söylediği saat gelmişti.Odadan çıktım.Sora sora balo yerine gittim.Cadı kız oradaydı.Hemen gördü beni.
Pis bakışlara bakmaya ihmal etmiyordu.Gidip bir masaya yaslandım. İçecek aldım masadan bir tane .
Yanıma bir tane yaşlanmaya başlamış olana ama hala taşlarını koruyan bir adam geldi."Merhaba"
"Merhaba"
"Ben buranın yani bu diyarın kralıyım.Bir sorunun olursa hemen bana gel."
Belliydi zaten neden buraya Kral olarak tipsiz birini koysunlar ki?
Başımı salladı onaylamak bakımından .Yüksek bir sahne vardı bir adam çıktı sunucu gibi bir tipi vardı.
"Kralımız Martini sahneye çağırıyoruz.Konuşmasını yapması için."
Demek kralın adı Martinmiş.
"Merhaba arkadaşlar hepiniz partiye hoşgeldiniz partinin sebebini herkes biliyor elbet yeni gelen özel güçlü kişi için.Arianna gelsene !"Beni çağırıyor.İsmime daha alışamadım.
Yavaşça sahneye ilerlemeye başladım. Sahneye çıktım."Ne söylemek istersin arianna ?"
"Bilmem çok heyecanlıyım ama burda olduğuma çok mutluyum buranın gerçek olup olmadığını hep merak etmiştim şimdi buradayım."
Söyleyeceklerim bu kadardı.
"Söyleyeceklerin bu kadar sanırım.Burada eğitim görüceksin diğer herkes gibi güçlerini öğrenmem için eğitmenin olarak da oğlumu seçiyorum.
Jackson bundan sonra arianna ya sen eğitim vericeksin.Partinin tadını çıkar."Yavaş yavaş herkes kendi alemine çekilmeye başladı.Kral Martini yanına en az onun kadar taş birinin gittiğini gördüm.Büyük ihtimalle oğlu demekki bana bu ders vericek .Çocuğun yüzünde bir kızgınlık ifadesi vardı.Sanırım bana ders vermek istemiyordu. Çokta wifi umrumda değil ders vermek insan yok mu bana.
Kral Martin en sonunda kızdı ve ona dersi sen vericeksin diye bağırdı.Çocuk birşey demeden sinirle gitti.Giderken beni gördü ve bana da sinirli bakışlarını atmayı ihmal etmedi.
Demek benden kaçamadı. Çok da meraklısı sana etraf yakışıklı dolu.
Partide etrafa bakmaya başladım.Bizim cadı yine bana bakıyordu.Ama bu sefer başka birşey vardı sanki poyrazdan uzak tutup sevindi de ama kralın oğlu ders vericek diye bir kıskançlık var gibiydi.
Gidip kendime biraz yiyecek ve içecek aldım.Poyraz yanıma geliyordu.
"Merhaba "
"Merhaba da ben senle konuşmasam iyi olur.Çünkü sevgilim beni öldürücek gibi bakıyor.""Ne sevgilisi benim sevgilim yok ki He Jessica dan bahsediyorsun biz onla sevgili değiliz sadece bana takıntılı. "
Hımm demekki bana yalan söyledi ama yinede umrumda değil di poyraz falan acaba poyrazı buradaki yabancı ismi neydi?
"Poyraz senin buradaki adın ne?"
"Francisco "Hımmm bunların isimleri cidden amerikan işi lanet olası falan olsa isimleri Şaşmazdım. Gerçi benim isimde amerikan işi olmuştu artık.
Poyraz yanımdan ayrıldı.Benim gücüm olan kimse yok muydu e tabi azdı ama neredelerdi?
Biri yanıma geldi.
"Sonunda seni bulabildim arianna her gücün bir masası gel ve onlarla tanış.Herkes seni merak ediyor."Çocuğun peşinden gittim.Güzel kızlarla ve yakışıklı erkeklerle doluydu.
Herkesle tanıştım bir süre sonra sıkıldım ve odama gidip gidemeiyeceği mi sordum.Gidebileceğimi söylediklerine vakit kaybetmeden odama gittim ve biraz kestircektim ki kısa boylu biri odama girdi.
"Siz kimsiniz? "
"Ben sizin yardımcınızım bir şey gerekirse bana söyleyin saçınızı makyajını yapacak giyimde size yardım edeceğim.Birde yarın eğitim var saat 7 de ben sizi uyandıracağım alarm kurmanız gerek yok.""Peki herkesin böyle yardımcısı var mı?"
"Var efendim."
"Bana efendim demen gerek yok arianna desen daha iyi olur ve senin ismin ne?"
"Samas arianna sana iyi geceler"Dedi ve odadan çıktı demekki bana kıyafet te yardım edecekti bu iyi olurdu.çünkü ben karar veremiyorum. Erkenden gelmem iyi olmuş uykum almam lazım yarın için diye düşünürken uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Kız
FantasyNe olacağından habersiz bir sihirli kız ve onu büyütecek olan aile. Zengin olmasa da iyi durumlu bir ailenin kapısına bir gün bir bebek bırakılır. Bu ailenin zaten bir çocuğu vardır. Ama evin en büyüğü olan ümriye hanım bebeği eve alır. Buna karşı...