1.Sticks and Stones Don't Break My Bones

727 29 7
                                    

Lovitura.

Sunt in sufrageria apartamentului nostru. Este intuneric si singurul lucru care lumineaza este micuta lanterna a telefonului meu. Am facut pasi rezervati de parca stiam ce se va intampla.

Lovitura.

Nu stiu de ce n-am aprins lumina. Poate din cauza ca nu gaseam intrerupatorul. Sau poate pentru ca n-aveam de ce sa-mi fie frica de intuneric.

N-am ajuns niciodata sa astept neaşteptatul. Rutina a fost deja stabilita. Eu vin acasa iar sora mea, Beth, este in camera ei ascultatnd-o pe Taylor Swift, iar iubitul meu, Jax, ma va astepta in camera mea cu bratele deschise.

Asa ar trebui sa fie si acum.

Lovitura.

Afara, cerul este intunecat. Nori grei plutesc, cauzand o atmosfera tensionata. Auzeam deja tunetele.

Furtuna se apropie.

Lovitura.

Suna incet, provocandu-mi un mic fior pe sira spinarii. Am ridicat din umeri mergand spre sufragerie, trecand prin hol.Am observat o mica lumina in camera lui Beth, un zambet micut mi-a aparut pe fata. Imediat ce mi-am pus mana pe clanta am auzit voci. Voci familiare.

Am paralizat.

Doua voci se amestecau, inima mi-a inghetat cand am recunoscut vocile. Un geamat s-a auzit de la unul din ei, si eu am suspinat adanc cand el a murmurat ceva care m-a zdruncinat complet.

''Te simt asa de bine, Beth.''

Lovitura.

Beth mormai. ''Stop, Jax. Daca vine Sienna si ne prinde?''

Lovitura.

''Relaxeaza-te iubito. Ea nu va fi acasa pana la 8. Avem tot timpul in mainile noastre.''

Lovitura.

''Va afla.'' scanci ea.

Lovitura.

''Nu, nu va afla. I-am spus ca am putina treaba. Plus, tu ai asigurat-o ca esti cu prietenele.'' a convins-o el.

''Poate ai dreptate...''

Lovitura. Lovitura. Lovitura.

Un tipat a erupt din gatul meu. Am facut cativa pasi in spate pana cand am atins peretele. Ambele voci au inghetat si am auzit susoteli inainte ca usa sa se deschida agresiv. Jax si Beth se holbau la mine, fetele lor exprimau soc si vinovatie.

''Oh Doamne,'' Beth isi acoperi gura. ''Sienna...''

''Stai departe de mine.'' Un tipat imi iesi din gura. ''STAI DEPARTE DE MINE!''

Lovitura.

''Sienna!'' Jax tipa, incercand sa-mi prinda mana. ''Sienna, asteapta-''

''Du-te dracu!''

Lovitura. Lovitura. Lovitura.

Lacrimile imi curgeau pe fata. incerc sa respir, incerc din rasputeri sa respir, dar plamanii mei nu ma ascultau. Lumea din jur s-a blurat iar eu clipesc, incercam sa-mi gasesc vocea.

''Stai departe!'' m-am plans eu. ''NU TE APROPIA!''

''Sienna!'' Beth incepu si ea sa planga. ''Te rog, la dracu... asteapta-''

''Eu... eu nu pot...'' incercam sa-mi gasesc respiratia. '' N-nu...''

''Printesa... calmeaza-te.'' a spus Jax dar mi-am luat privirea de la el, lacrimile adunandu-mi-se in ochi, blurandu-mi privirea.

Perfect Addiction [People's Choice Award Winner '15] ( tradusa)Where stories live. Discover now