Clipeam ca tampita la usa inchisa, intrebandu-ma ce mama dracu s-a intamplat. Kayden a ...?
Ce mare dobitoc.
Pai, daca el nu ma vrea aici atunci nu mai am ce cauta aici. Pentru ca ma indoiesc ca voi vrea sa stau aici daca ma voi confrunta cu asta in fiecare zi.
Nu pot sa cred ca am pierdut o asemenea oportunitate de a sta aici si asta numai din cauza proprietarului si personalitatea lui de rahat. Chiar credeam ca voi sta aici. La naiba.
Ce voi face acum?
Lasandu-mi bagajele deoparte, ma las in jos pe podea rezemandu-ma de perete. Trebuie sa continui sa caut, cred. Dar cautand un alt loc sa stau o sa dureze mult. Trebuie sa ma uit dupa oferte peste tot.
Nu pot sa cred ca sunt asa disperata.
Cred ca asta-i singura obtiune pe care o am. O sa raman la Jo pentru cateva zile in plus si sa continui sa caut. Poate va aparea si o oferta. Voi gasi un loc la fel de bun ca asta.
Pot.
***
Nu pot.
Au trecut doua zile si nimic nu a aparut. Am incercat sa intreb prin campus dar ori sunt prea scumpe ori prea departe. Am incercat si in dormitoare dar sunt pline.
De ce nu-mi se intampla si mie ceva bun, odata?
Nevoia de a-mi lua gandul de la asta, m-am dus la sala pentru un timp. Incheieturile mi s-au vindecat ceea ce inseamna ca pot sa iau sacul de box. Am nevoie sa lovesc ceva. Rau. Sunt nervoasa pentru ca nu am unde sa stau, pumnii mei au nevoie sa loveasca ceva sau altfel o sa innebunesc.
Cand am intrat pe usa, am inceput sa ma simt mai bine. The Universal Fightes's Gym mi-a fost ca o casa.
Ma antrenez aici de trei ani pana cand m-am angajat ca antrenoare. M-am cutremurat putin, aducandu-mi aminte ca Jax m-a adus in lumea asta. Lupta sau Zboara. A spus Jax. Tu alegi.
Jax Deneris e luptator. Cand l-am intalnit stiam ca ravnea dupa durere si adora sa bata oameni. La inceput nu am inteles dar cand am inceput sa petrec mai mult timp cu el, antrenandu-ma, am inteles. Sentimentul pe care-l simti cand esti in ring. Adrenalina iti curge prin vene, facandu-te sa te simti viu. Imina iti este ca o bomba cu ceas, numarand secunde in care ori vei iesi victorios ori vei cadea la pamant. Toate aste se amestecandu-se cu pericol si putere.
Asta e vis.
Iubesc sa-l vad pe Jax luptandu-se. Se lupta ca un tigru gata sa se napusteasca.
Jax este nemilos.
Asta a fost ceea ce m-a facut sa ma indragostesc de el. Jax mereu e asa determinat- mereu asa fioros. Iubesc cum se misca fara pic de efort in ring, incoltindu-si oponentul. Iubesc cum se lupta pana aproape cade. Iubesc aroganta pe care o are pe fata cand isi intalneste oponentul, pentru ca stie ca-l va bate pana va sangera.
La naiba, Si, mi-am spus pentru mine, nu merita. Te-a inselat. Nu merita sa fie iubit.
Lasand la o parte gandurile cu Jax, mi-am pus geanta jos si mi-am apucat sticla cu apa si un prosop. L-am salutat pe Julian- proprietarul salii- care statea linistit in spatele tejghelei cu o gogoasa in mana.
Mi-am pus manile pe solduri in timp ce ochii scanau sala. UFG nu este cea mai mare lasa de sport din oras dar cu siguranta e cea mai echipata. Este un loc pentru cei mai puternici- pentru luptatori.
YOU ARE READING
Perfect Addiction [People's Choice Award Winner '15] ( tradusa)
Teen FictionSienna Lane are in sfarsit viata asa cum si-o doreste. Un loc de munca stabil intr-o sala de sport? Verificat. O super sora ca si colega de camera? Verificat. Un iubit perfect care o adora si o iubeste? Verificat. Ea crede ca are tot...