Otvorím oči a vidím strop mojej izby.Pozriem na mobil. Je 5:59..teda minúta pred budíkom. Zlostne si speť ľahnem a čakám na ten osudný zvuk..CRRRRRRRRRRRRRRN ! To budík nebol ale, vyzváňanie na moju kamarátku Katy, "Čo asi môže chcieť ?? " "Čav Ashley tu Katy....si pripravená na tu super správu čo ti teraz prezradím ?? :) " Unaveným hlasom som jej odpovedala , "Ani v najdivnejšom a najbláznivejšom sne si neviem predstaviť čo mi chceš teraz povedať. :) " "Chcela som ti urobiť radosť a tak som ti našla......PIP. " (Katy si neuvedomila že má len pár centov kreditu a speť som jej nemohla zavolať lebo ani ja som ho nemala.) "TO NENÍ PRAVDA !!" Zlostne som vykríkla hodila mobil na stred postele a priložila si vankúš na hlavu. Predsa len som vstala, naraňajkovala sa a podobne. Inak pracujem ako strážnička v obchodoch...momentálne v múzeu v Londýne. Nuž napomínať usopľancov aby nechytali sochy a pamiatky ma nebaví a tak mám to na striedavo . Raz na nočnej a raz cez deň. Je to celkom dobre platená práca vzhľadom k tomu že to tu iba pozorujem. Pár krát sa to tu snažili vybieliť ale ani raz sa im to nepodarilo. :D Ak by to niekoho zaujímalo tak Katy pracuje ako Barmanka v jednom podniku neďaleko odtiaľto...takže sa raz za čas zastaví na pokec. :) Naskočím do auta , v kľude si počúvam rádio...a ani sa nenazdám a už som pred múzeom. Však...niečo není v poriadku.....začujem krik a veľmi výstižný smiech chlapa. Vytiahnem zbraň, vbehnem do predsiene kultúrnej miestnosti. Vidím chlapa s mačetou, dosť nezvyčajné.... "Polož tú zbraň lebo si túto guľku budeš vyberať s hlavy !!!!" Chlap sa len blbo pozosmeje a rozhliada sa po okolí. Mala som pocit že si hľadá nejakého rukojemníka.....a......mala som pravdu !! Rozbehol sa k nejakému vydesenému chlapcovi !! Neváhala som ..."BANG !" Schytal to priamo do ľavého kolena, krv sa mu ligotala a bola všade , to návštevníkov dosť vydesilo , začali panikáriť. Chlapa to automaticky položilo na zem. Ostatnú prácu odviedli policajti. V tom sa ku mne rozbehne môj Šéf Norman. Tvári sa zdesene a pri tom šťastne. Pozrie sa na mňa a vraví...: "Všetko som videl,dobrá práca Ashley." A tak sa začína môj noví začiatok. Po tejto akcií riaditeľka čo rekonštruuje hrad niekde v Nemecku poslala žiadosť o to aby som im na nočnej ten hrad strážila. Hrad totiž obsahuje množstvo drahých pamiatok..ako napríklad starodávne náradie ,šperky a mnoho iných vecí. Jednoznačne som to prijala. Katy mi sľúbila že ma príde pozrieť ak to bude možne. :D Hurá do Nemecka ! :)
YOU ARE READING
Killer place
HorrorToto je príbeh o 23 ročnej strážničke Ashley ktorá objaví na hrade niečo neuveriteľné :o ! (PS: Ospravedlňujem sa za gramatické chyby. :P