"Už je ráno !! Konečne ráno !!! " Moja hlava priam vybuchne od radosti... :D , dnes idem do mojej novej práci.....!!! Švihom sa prevrátim z postele, vlasy mi krátko zaviali. Rýchlo si učešem vlasy, nasadím si moje obľúbené rifle i tričko s lebkou. Hodím do seba jogurt a len si tak vravím : "Koľko je vlastne hodín.. ???" Veď je len 7:12 !!! " V tom prípade mi došlo že mám ešte hodinu aj viac- času. Kedže nemám momentálne auto ....na hrad musím dojsť autobusom. Nastúpim si. Pri ceste si ku mne sadne nejaká stará babka ( :/ ). Pozrie na moje roztrhané rifle a prehovorí :" Nechápem ako môžte nosiť tieto kusy roztrhaného oblečenia a to tričko z lebkou, čo si nejaká Satanistka ??? Ja vás absolútne nechápem." Ja som proste nemohla byť ticho. Začala som sa s ňou tam hádať. Celú cestu sme len prihadzovali len drzé pripomienky, ostatok ľudí sa na nás pozeralo ako na debilov. Úprimne som sa divila že to bola Angličania. Vystúpim z autobusu, vidím pani s dámskym pracovným sakom a úzkou sukňou, samozrejme aj okuliarmi. Blbo sa pozosmeje a vraví "Staré baby sú otravné, ale vy ste očividne dosť cholerycká-(Človek ktorí sa naštve v každej situácií.) keď nedokážete udržať svoj vnútorný hnev." Jednoznačne som si pomyslela " Z ňou bude dobrá nálada." V úvodzovkách."( :/ -_- ) "Ja som Pani Denielová a vy ste určite Ashley White. Ták , určite si chcete prezrieť hrad. Povedzte mi niečo o sebe Ashley." " Nó , mám rada zvieratá zároveň som veľmi rada na počítači." "Ľudia čo sú často na počítači tak sú závislý na tom ich Facebooku a ich hrách, mne stačí iba E-Mali a nie nejaký .....po vašom FB .."Pomalým krokom si kráčame do areálu hradu, pri tom musím počúvať tie blbé starecké pripomienky. "Ták po mojej ľavici môžeš vidieť sochu Rytiera Adolfa 2. A teraz prichádzame k nášmu hlavnému bodu. Toto je novo objavená miestnosť . Tu sa našlo nespočetne veľa šperkov .Hlavne si všimnite tú komnatu ktorá je zatiaľ nedostupná. No mi jej vravíme prekliata, lebo v noci tu bol počuť škrekot ako od havranov...ale nebojte sa hore sa aj pár tích havranov a krkavcov našlo takže nemajte strach." "CHÁÁÁÁÁ, KRÁÁÁ...!!!" Ako náhle pani Denielová dopovedala vetu začuli sme prenikavý hlas divného škrekotu.....dosť divného škrekotu. "Počujete ..presne takéhoto škrekotu. " Po prehliatke mi pani Denielová ukázala miestnosti ktoré sú veľmi dôležité na ich stabilitu ale aj pamiatkami. O 15 hodín neskôr ..... Je 22:01...začala sa moja nočná. Celí čas sa nič nedialo ale zrazu, "KRÁÁÁÁA!!! "Začala som premýšľať o tom divnom škrekote ...."KRÁÁÁÁ',CHRÁÁÁÁÁ"..postupne sa zvyšoval začala som panikáriť.....môj krvný tlak stúpal... "KRÁÁÁÁÁÁÁÁÁ". Pomaly som vyberala zbraň mala som utlačujúci pocit že sa niečo na mňa blíži..." CHRÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, KRÁÁÁÁÁÁAÁ! BUM !!" Bolo počuť už len veľký tresk a vtom "PRASK ! PRASK ! PRASK !"....3 lampičky sa od tlaku rozbili. Na tento moment určite nezabudnem.
YOU ARE READING
Killer place
HorrorToto je príbeh o 23 ročnej strážničke Ashley ktorá objaví na hrade niečo neuveriteľné :o ! (PS: Ospravedlňujem sa za gramatické chyby. :P