Koniec

2 1 0
                                    

"Nezdvihla som Katy mobil...A keď som jej zavolala....nezdvihla ona. Čo mám čakať. Príde, nepríde?  Nemám ani len fotku príšeri! Čo mám robiť.?"

Sedím na gauči a pozerám telku. Aj tak som ju nepozerala. "Som, som v troskách."

Pri mojom ľutovaní, zakopala Katy na dvere a vošla.

Vraví: " Nechceš sa rozprávať! Stále mi zrušíš mobil! Klameš mi! Si hrozná!...... Ale stále si moja kamarátka. A ja čakám že mi vysvetlíš čo sa ti stalo..že si iná.

Povedala Katy dívajú sa mi do očí.

"Počuj Katy.....ja viem je od teba milé že si prišla ale ja ti pravdu povedať nechcem.
Ohrozí ťa to a nebudeš mi veriť.....prosím viem že je to ťažké...ale vrátim sa s tebou do Londýna a skúsime zabudnúť na tajomstvo. Bude zasa všetko ako predtým....áno?"

"Ash... Šibe ti?  Záplietla si sa z nejakými mafiánmi či čo že mi to nechceš povedať? Som tvoja naj kamoška a vedieť to musím! Uľaví sa ti a aj mne."

"Ok Katy je to ťažké ale..pôjdeme tam až dnes v noci...."

"Kam?  Ty niečo skrívaš? No nebuť ako detsko povedz mi to už! "

"Na hrade je monštrum."

Tichým hlasom som prehovorila. Katy sa prv na mňa pozerala ako na šialenú, ale neskôr pochopila že to myslím naozaj vážne.

O 4 hodiny neskôr....

Je 00:23

Vydali sme sa na hrad. Katy sa má stále pýtala otazky ohľadom monštra o ktoróm som jej cestou vravela.

O pár minút..

Boli sme na mieste... Katy sa rozhliadala po hrade....bolo vidieť že bola plná očakávania a strachu.
V ruke som držala moju pištoľ, mala plné náboje. Vzala som aj surové kurča.

Kurča som hodila na stred miestnosti, blízko pri komnate. Skrily sme sa za roh jednej sochy a čakali. 

"To čakanie má ubíja a mám pocit že je to ďalšie tvoje klamstvo."

"Počkaj si!  Ono príde..aj na príšeru musí prísť hlad."

"Jasné.... možno žiadna príšera nie je!
Myslíš že som sprostá?! Ja na toto neverím! Odchádzam!

"Katy stoj nemôžme teraz odísť..!!!" Chytila som Katy za ruku. A pritiahla som ju naspäť.

"Prestaň Ashley! Ja ti už neverím a vidím že ty mi to nepovieš....A takto kamarátky nebudeme!! Nie som nejaká handra že ti budem všetko veriť!" Zvyšovala hlas.

"Pšššt!"

Prehovorila som gestom... A vedela som že bude zle...obidve sme pozreli na strop hradu......

Bola tam!

Počula nás a chystala sa.... na jej večeru.
Katy sa neovládla a hlasno začala vrieskať a utekať k vchodu...

To prťšeru odštartovalo na hon za potravou... Rozbehla sa za ňou po štyroch po postene...

Začala som strieľať.

Nedesilo  ju to ako predtým, uťekala.. rýchlejšie a rýchlejšie.

Nedokázala som zmieriť... A tak som len kričala :KATY UTEKAJ, UTEKAJ!

Monštrum skočilo ..A začalo utekať po starobylej dlážke.Natiahla ruku a jej ostré pazúri sa jej zamotaly do trička. Začala panikariť..nuž to jej nepomohlo. Príšera si ju pritiahla K sebe.

Zahrizla sa jej do tepny.  Krv vystriekla asi pol metra.Katy sa bránili ako mohla..... Nuž pomaly strácala dych.  Jej ruky boli neschopné pracovať.. A pomaly klesali k zemi. Zatvorila oči. A bol koniec.

Príšera ju hrízla s každej strany...A krv jej stekala na jej srsť.

NIEEEEEEE!
NIEEEEEEEEEEEEEEEEE!
KATY!
NIEEEEEEEEEEEEEEEE!

Pozvracala som sa. Bezradne som plakala.

Príšera sa otočila na mňa.. Chytila ma panika!... Bola som neschopná sa hýbať.. Chcela som strieľať ale nevedela som.

Bola pri mne čoraz bliššie. A keď bola úplne blízko natiahla ruku s pazúrmi.....

A bodla ma  do krku....

Jej pazúri mi prebodli hrtan s ktorého následne vytekala krv.... Cítila som bolesť akú nikdy.

Nevedela som kričať....
Pred očami mi prebehli momenty z môjho života...ako som sa hrala s kamarátkami, ako som dostala prvú jednotku, ako má vzaly na strednú,  ako som prijala prácu tu a nakoniec aj Katyna smrť.
Nemám ani len závet. Vravela som si v duchu.

Som len ďalšia obeť.

Zavrela som oči a  čakala na koniec.

                   THE AND




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Killer placeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin