Prečo kamošky štrajkujú..?

5 2 1
                                    

Momentálny stav ....nespím už približne 4 hodiny a sú iba 2 hodiny ráno. Mám rozhodnutie : Keď to monštrum začne ohrozovať okolie..mám odísť alebo to nevzdám a zostanem ?


O niekoľko hodín neskôr.....

Dnes nočnú nemám...takže mi zostáva len čumieť či náhodou sa nepriblížia novinári a iní.

"Zaujímave že monštrum cez deň nie je  až tak aktívne ako cez noc." Mrmlem si pod ústa. prechádzam sa po areáli hradu.

O ďalších niekoľko hodín....

Sedím si doma ..na gauči a pozerám TV keď v tom mi zavolá Katy : "No konečne si my zdvihla prečo ma vždy zrušíš ako včera ?""No vieš v hrade .....bol malá rozruch ...riaditeľka začala  besniť lebo........zase som bola na ....mobile veď ma poznáš....""Áno poznám ťa  si moja najlepšia kamoška a viem že my klameš ! Čo je také tajné že mi to nechceš povedať ??" Počkaj Katy...príď za mnou do Nemecka a ja ti všetko vyrozprávam, nie je  to téma cez mobil, okay ?""Dobre Ash...zavolám kedy ma máš čakať čav.""Čav .

Ja som debil veľký DEBIL! Prečo som jej povedala nech tu príde veď čo jej poviem??? Nebude veriť a  môžem  ju ohroziť !!!!



Ok ľudia, tu je o niečo kratšia časť ako ste zvyknutý.... nasledujúca časť bude o niečo dlhšia. :)



Killer placeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora