Letter Nine

80 5 0
                                    

'Nou kijk als we nou gewoon proberen contact te krijgen met die vriendinnen van Juul....?' Ik even na over de woorden die Zayn net uit had gesproken. Dit zou wel eens kunnen gaan werken maar hoe? 'Ja dat zou wel eens kunnen gaan werken maar hoe komen we in contact met die vriendinnen van haar ?' Zei Harry. I don't know misschien dat Louis dat kan uitzoeken ?? Ik keek op toen ik mijn naam hoorde 'huh? Wat?' Harry zuchtte. 'misschien dat je uit kan gaan zoeken hoe we in contact gaan komen met die vriendinnen van Juul' zei Liam.

 'o ja sorry , is goed ik zal proberen te kijken in 1 van de brieven want zij heeft ook wel eens een stukkie geschreven in de brieven ' 'oke mooi zo dan kijken Zayn en ik of we misschien het management over kunnen halen een concert te geven daar in de buurt want die vriendinnen van haar nemen haar daar sowieso wel mee naar naartoe en als we contact kunnen krijgen met die Lynn dan kan ze misschien meewerken' oppert Harry. 'oke dan kijken Liam en ik wel bij de plekken waar ze vaak komt met haar vriendinnen, oke?' zegt Niall. 'ja is helemaal top' zeg ik 

'oke als jij Louis nou even die brieven pakt en kijkt waar ze vaak komt met haar vriendinnen kunnen wij daar gaan kijken namelijk' zegt Liam. oh ja 'ja is goed ik pak ze even' ik ren naar boven mijn kamer in loop naar mijn kledingkast en pak de doos waar de brieven in zitten en loop vervolgens weer naar beneden. 'oke dus als we alles nou even opschrijven dan kunnen we die brief met de plekken namelijk meenemen' zeg ik. 'weet je als jij nou ook gewoon  naar 1 van de plekken gaat om daar te kijken want jij kan anders toch vrij weinig doen'oppert Niall. 

'ja dat is inderdaad wel een goed idee' ik stond op om pen en papier te pakken en dat vervolgens aan Liam te geven. Liam kijkt me raar aan ik zuchtte 'dat is om de plekken op te schrijven' Liam lachtte even en ik kon ook een lachje niet onderdrukken. 'oke laten we kijken. ik las de brieven nog snel eens door en somde een paar plekken op 'haar school, het parkje voor Nandos, Nandos, bij Lynn thuis' Liam dacht even na en zei toen 'weet je ook hoe die school heet?' 

ik dacht even na en bedacht me toen dat ze dat inderdaad wel in 1 van de brieven had genoemd. 'uhhmm High School in londen' oke dat is dus ongeveer 40 minuten hier vandaan als jij dan de auto naar Nandos en dat parkje nemen dan kijken wij bij die school oke?' Niall die de hele tijd stil was geweest stemde ermee in en ik vond het ook allemaal best zolang we haar maar zouden vinden...

X J.

Thirty Letters To LouisWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu