O nu gördüm.Uzay Prensi.Gezegenlerin üstünden en büyük heybetiyle bana doğru geliyordu.Keskin yüz hatlari,buz mavisi gözleri,altin sarisi saclari...Her bir noktasi benligimi onda hissettiriyor.Saçlarimi oksadi.Yaklasiyo,yaklasiyo, dudaklarinin dudaklarima degmesine saliseler var.
Ablam:Kainat!Uyan artik ablacim tatile gidiyoruz sen eksiksin."
Ve yine o ses.Ablam Güneş’in sesi.Kendisi her zaman en guzel ruyalarimin icine etmeye meyillidir.
Ama bu sefer hakli tatile gec kalamam!........
iki saat yolculugun ardindan Antalya’daki otelimize vardik.Esyalarimizi yerlestirip denize girmek icin hazirlandik.Ben:Abla hadii!!
Ablam:Geldim geldim.
Ablam gelince plaja indik.Havlulari ve cantalarimizi sezlonglara biraktiktan sonra ablam guneslenmeye basladi.Bende tek basima denize girip biraz acildim.Deniz cok guzel.Tam dalicaktim ki ayagima bisey takildi yuzemiyodum.Bogazima deniz suyu da kacinca bagirmaya basladim.Can kurtaranin bana dogru yuzdugunu gordum yanima geldiginde yuzunu hemen tanidim.Bu ruyamda gordugum UZAY PRENSİ...Beni hemen kucakladi ama o sirada gozlerim karardi gerisi yok.
Gozlerimi actigimda bana suni tenefus yapiyodu.Gozleimi actigimi gorunce beni yavasca ayaga kaldirdi.O da islakti ama cok tatliydi bee.
Ben:cok tesekkur ederim.Ben kainat.
Can kurtaran:Tanistigima memnun oldum kainat.Ben de Evren.
Ablam hemen aradan siyrilip bana sarildi.
Ablam:İyi misin bitanem cok korkuttun beni.
Ben:İyiyim merak etme.Evren beni kurtarmasa iyi olamayabilirdim ama.
Ablam evrene tesekkur ettikten sonra yuzmeye gitti.
Evren:Neyse...Sonra gorusuruz.
Ben:Tamam.Gorusuruz.
Yildizin agzindan:
Tam iskeleden atlayacaktim ki bi adam bana carpti.Dusmeme cok az kala tuttu beni.
Ben:Dikkat etsene be!!
Adam:Ozur dilerim hanimefendi.Boyle bir guzelligi farkedemedigim icin kendime cok kiziyorum.
Asiliyo mu lan bu bana?
Ben:Artik birakabilirsin.
Adam beni iyice kendine cekti.
Ben:Birak beni!!!
Tam o sirada baska bi adam bana asilani kendine dogru cevirdi ve yumrugu yapistirdi.Bende bi anda beni kurtaran adama sarildim.
Ben:Oha adam bayildi.
Adam:Bisey degil.
Ben:Hee.Sey tesekkur ederim.Ben yildiz.
Adam:Ben de Bulut.
Ben(mirildanarak):Of analar neler doguruyo bee.Cok yakisıklı.
Bulut:Sen de cok guzelsin.
Ben:.Sen beni duydun mu?
Bulut:Duydum.
Ben:Oldu o zaman iyi gunleeer...Hayatta basarilaar...
Kainat’in agzindan:
Ben:Bekle!!
Evren:Noldu?
Ben:Aksam beraber gezelim mi?
Bi sure siritti.
Evren:Saat yedide otelin kapisinda ol.
Ben:Tamam.
-Resmen adama cikma teklifi etmedigin kaldi kainat.
Sen cok konusma ic ses.
-Kainat evren i seviyoo.Kainat evreni seviyooo.
Ben:Bana bak kizim seni yolarim.
Evren:Sen kendi kendine mi konusuyosun?
Ben:Yok biz genelde ic sesimle kavga ederiz ama sen takma.
Evren siritip gitti.Allah im bu ne tatlilik yaağğ???
Saat yediye dogru hazirlanmaya basladim.Sacimi at kuyrugu yapip ustumesari straplez mini yazlik bi elbise giydim.
Ben:Abla nasil oldum??
Ablam:Muthissin bebegim.
Ben:Hadi ben kactim...
Sari sandaletlerimi giyip odadan ciktim.
Otelin kapisina indigimde beni beyaz bi bisikletle bekliyodu yanina gittim.Kirmi kisa kollu tisort altina beyaz bi kapri giymis.
Evren:C-cok guzelsin.
Ben:Tesekkurler sen de cok yakisıkli olmussun.
-Gerizekali.
Bu sefer haklisin ic sescim.Yanaklarim kipkirmizi olmustu.Beraber bisiklete bindik.Ben onun onunde oturuyodum o da pedallari ceviriyodu.Nefesini tenimde hissediyordum.
Bölüüm sonu....
İlk bolumle ilgili yorumlarinizi bekliyorum.Bu arada bu hikayede sadece bu ciftler olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAY PRENSİ
RandomKainat, bir gece rüyasında uzayın derinliklerinde bir prens görür... Ama bu prensin uyandığında gerçek aşkı olacağından haberi yoktur.