"SEVİYORUM!"

55 6 13
                                    

-Ulan cevap versene oluruz desene mal!

Kes sesini ben de zaten onu istiyorum.

Ben:Oluruz.

evren ayagi kalkip bagirmaya basladi.

Evren:Herkes beni dinlesin!Ben bu kizi SEVİYORUM!

Ben:Tamam yeter bagirma.

Evren:Butun uzay duydu seni sevdigimi.

Evren beni ayaga kaldirdi ve dondurmeye basladi.İndirdikten sonra da dudagimi optu.

Yildiz’in agzindan:

Onsuz gecen her saniyem olum gibi.Ne vardi ki bu kadar alinacak?Cok ozluyorum onu.

Daha fazla boyle dayanamadim ve odadan ciktim.Disarda dolasirken bulutu gordum.Oha!O kadin kim ya?Ve niye bulut un elini tutuyo?

Bulut’un agzindan:

Flashback
Evden cikmadan once İstanbul’daki kuzenimiz Asya’yi aradim.

Ben:Alo?

Asya:Efendim Bulut abi?

Ben:Sana bi isim dustu hemen bu gun gelmen lazim.

Asya:Tamam bulut abi sen orasini dert etme hallederim ben.

Asya geldiginde ona yasananlari anlattim.Sira plani anlatmaya gelmisti.

Ben:Madem istemiyo benimde onu kendimden uzaklastirmam lazim.Ve sen de sevgilim gibi davranicaksin.

Asya:Tamamdir.

Flashback son

Bizi gordu.Kim bilir neler dusunuyo?Burdan agladigini gorebiliyorum.Ama benden sogumasi lazim.Bu yuzden yanina gitmedim.

Yaklasik iki saat bodrum sokaklarinda boy gosterdikten sonra eve gectik.

Evren’in agzindan:

Kainat’i oteline biraktiktan sonra eve gittim.Ama gitmemis olmayi daha cok isterdim galiba.Asya’nin ne isi var burda?

Asya:Hosgeldin evren.Nerdeydin bu saate kadar?

Ben:Sey...Bizim bakkal mahmut amca nin isi cikmisti bende o gelene kadar bakkalda onun yerine durdum.

Asya:E otursana niye ayakta kaldin.

Ben:Yok ben uyicam zaten cok yoruldum.

Odama gidiyomus gibi yapip abimin odasina gittim.

Ben:Ne isi var bu kizin burda?

Abim:Ona ihtiyacim vardi onun disinda kimse benim sevgilimmis gibi davranmazdi.Leyla nin benden sogumasi gerekiyodu napiyim baska carem kamamisti.

Ben:O kiz bana feci halde takmis durumda.Hatirlatirim o kiz benim universitedeyken kiz yurdunda kalan sevgilimin odasina sizip sampuanina kezzap dokmustu.Kiz eger farketmeseydi kim bilir ne olurdu.Universitede bunu yapan simdi neler yapmaz?

Abim:Sen?Kainat’la?

Ben:Evet ama biraz daha bu konudan bahsedersek kainat yarin sabah kendini cennette bulabilir.

Abim:Oha lan abartma okadarina cesaret edemez.

Ben:Eder, abi asya bu kafasina koydugu herseyi yapar.

Asya’nin agzindan:

Kim bu kainat?Mutlaka ogrenmem lazim.

Asya kainat’ı bulabilecek mi?

Evren bu durumu Kainat’a nasıl açıklayacak?

Yildiz ve bulut arasında neler olacak?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UZAY PRENSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin