Ben ve evren kimsenin olmadigi bi iskelenin ucunda bisikletten indik.Ve beraber oturduk.
Evren:Sen cok acaip bi kizsin.
Ben:Niye?
-Gerizekalisin da ondan birak da cocuk konussun yani yoksa bu tas otesi varligi kaybedersin bu gidisle.
Haklisin icsescim.
Evren:Bilmem.Hem cok tatli hem de cok asi,hem cok huysuz hem de cok uysalsin.
Ben:Bunu bi iltifat olarak mi algilamam gerekiyo yoksa...
Evren:İltifat.
Ben:Tesekkur ederim.
Evren:Etme...Ben dogrulari soylerim.
Allah im sana geliyom hazir ol yani.
Bulut un agzindan:
Off bu kiz cikmiyo aklimdan.Sokakta yuruyorum ama bos onume bile bakmiyorum yahu ben bu kiza cok pis vuruldum yaa.Derken birisi ustume dustu ve ikimiz yeri boyladik.Oha lan!!Yildiz?
Ben:Yildiz?
Yildiz:Ayhhh!Ozur dilerim cok acidi mi?Bak bilerek olmadi cidden yani bilerek yapmam.
Ben:Onemli degil.Ama bi kahve icersek bunu unutabilirim.
Yildiz:Sen bana asiliyo musun?
Ben:E artik onu senin hayal gucune birakiyorum.
Beraber deniz kenarinda bi kafede kahve icmeye gittik.
Evren in agzindan:
Off hayallerimin kadini resmen yanimda oturuyo ve ben hic bisey yapamiyorum.
Kainat:Evren benim sana bisey itiraf etmem gerek.
Ben:Et bakalim.
Kainat:Ben buraya gelmeden onceki son aksam bi ruya gordum.Uzayda...Ve ruyamda sen vardin gezegenlerin ustunden atlayip yanima geldin ve beni opmene saliseler kala ablam uyandirdi.
Oha!!!!Resmen kizin kaderinde varim.
Ben:Sana ilk goruste asık oldum ben.
Kainat bana kocaman gulumsedi.Bende yavas yavas ona yaklastim ve dudagina yapistim.O da beni birakmadi.
Ben:Bak...Bu ani unutalim.
Kainat:T-tamam.
Ben:Bizden olmaz.
Kainat’a asigim ama biz ayri dunyalarin insaniyiz...Biz birlikte yapamayiz...
Kainat:Peki o zaman sana hayatta basarilar...
yildiz’in agzindan:
Beraber kahve ictikten sonra beni otelin onune birakti oncr sarildim sonra da yanagindan optum ardinda gidiyodum ki arkamdan bana seslendi.
Bulut:Asigim sanaaaaa!!!!!!
Arkami dondum ve kosa kosa yanina gidip dudagini optum.O da beni birakmadi.
Bulut:Sey...Ben eve gidiyim yarin gorusuruz.
Ben:Tamam gorusuruz.
Bulutun dudagina kucuk bi buse kondurup yukari ciktim yarim saat sonra kainat aglayarak geldi.
Kainat’in agzindan:
Odaya geldigim gibi esyalarimi toplamaya basladim.
Ablam:Nereye?
Ben:Eve gidiyorum.Ama sen kal lutfen yalniz kalmaya ihtiyacim var.
Ablam:Sonra detaylari alicam ama tahminimce evrenle ilgili.
Ben:Once beni optu sonra bu ani unutalim dedi.Ve bende gidiyorum.
Ablam:E biletin yok.
Ben:Yolda gelirken internetten hallettim ben o isi.Yarim saat sonra kalkiyo.Neyse...
Ablamla vedalasip yola ciktim.
Ertesi gun eve vardigimda harap olmustum resmen.Ama suan sadece kahvalti etmek istiyorum.
Evren in agzindan:
Sokakta dolasirken elinde bi biletle beraber yildiz abla karsimda belirdi.
Yildiz Abla:Al su bileti ve istanbula git kardesimin gonlunu al.Bu da ev adresi.
Ben:Yildiz abla biz cok ayriyiz.
Yildiz:Banane be?sen git kardesimin gonlunu al ve yeniden mutlu olun.Hadi simdi havaalanina git ucagin bi saat sonra kalkiyo.Abin de bavulunla beraber bekliyo seni hadi canim optum baay.
Yildiz abla yi dinleyip havaalanina gittim.Abimden bavulumu alip vedalastim.Ucaga binip istanbula dogru ucmaya basladim.Ama ilk defa ucaga bindigim icin biraz korku vardi tabii.
Kainat’in agzindan:
Kahvaltimi ettikten sonra kapi caldi.Kapiyi actigimda gordugum manzara karsisinda donakaldim...
Bölüm sonuuu
kainat kimi gördü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UZAY PRENSİ
RandomKainat, bir gece rüyasında uzayın derinliklerinde bir prens görür... Ama bu prensin uyandığında gerçek aşkı olacağından haberi yoktur.