2.část

45 4 2
                                    

Jdeme s Denčou do školy je poslední den a pak jsou prázdniny. Moc se těším. Na vysvědčení mám z ČJ 3, z M 3, z PŘ 2, z VL 2 a z Literatury 3 jinak na vše jedničky😉. Konečně konec, a jdeme na zmrzku.

D : super, těšim se na příští rok !

J : proč ?

D : pojedeme na Adapťák

Pohled Denči :

Super konečně konec roku a já můžu trávit čas s Áňou, Nici a Anitkou. Bude to bomba tak jak říká Anička , už se moc těším.

Vyšly sme do parku a uviděli plavací bazén.

J : nechceš si zajít pro plavky

D : jo tak ok

Zašli sme domů a vzali si plavky .
Denča je moje nejlepší sestřenice.
A mám ji moc ráda dokáže mi pomoct a je milá. Obě dvě sme se dostali na jazykovou třídu a to nás tím pádem školy nerozdělý.

D : tak můžeme jít ? Chci si zaskákat salta

J : jo už dem.

Došli sme tam a byla tam Nici a Anitka.

J : ahoj

D : co tady děláte

A : sme tady jen na chvíli pak máme vystoupení Nici zpívá a já hraju na flétnu.

J : aha

My si jdeme zaskákat řekla Denča.

J : skočíme salto po zadu ?

D : jo tak jo

Tři...... dva...... Jedna...... Teď

Skočili sme úplně zaráz,docela hodně to šplíchlo tak že sme postříkali nějakou paní. Když sme se vynořili tak sem ji uviděla mokrou a řekla :

J : rychle pod vodu

Denča jen kývla a rychle se ponořila. Za chvíli jsem se vynořila a řekla v pohodě můžeme jít. Denča se vynořila a řekla já už musím jít mamka říkala že mám být o 6 doma.

J : ok tak jdem

Usušili sme se a pomalu vyšly domů. Bydlíme hned vedle sebe což je super. Takže možná ani není den kdy by sme nebyly spolu. Došli sme k mostu který vede přes rybník F°erty. Ten most tam stojí už přes sto let a je dřevěný má jen kamené okraje a je strašně starý. Když sem ho přešla tak sem řekla Denči že může jít. Moc se bojí že se to sní propadne což se ještě nestalo až do teď. Denča šla a zlomili se podní dvě lávky a upadla do vody.

J : Deni ?!?!!!

Rychle sem skočila do vody a vytáhla ji, ne že by neuměla plavat ale nestihla reagovat.

J : hmmm v pohodě ?

D : ano myslím že jo

J : Deni teče ti krev ?!?

Koukala sem se jí na nohu a měla ji roztrženou od toho dřeva.

J : Deni to není v pohodě musíž do nemocnice tolik krve ti téct nemůže.

D : dobře ale nezvládnu tam dojít

Vytočila sem na telefon číslo 155 a zavolala :

J : dobrý den

Oni : dobrý den

J : kamarádka zpadla z mostu a má něco s nohou

Oni : hned sme tam

J : dobře u rybníka F°erty

Oni : dobře na shledanou

J : naschle

J : Deni to bude v pohodě

Když Denču odvezla sanitka tak sem šla sama pomalu domů. Byla sem smutná protože sem nevěděla co sní bude. Když se dorazila domů tak sem lehla na postel a usla abych se netrápila.

Takže tohle by byl první díl mého příběhu je konec učení takže budu mít hodně času mějte se 😉.

Bye: PreclikVIP123








Buď Taková Jaká SiKde žijí příběhy. Začni objevovat