GÖZLERİMİ KAPATTIM
Liseye yeni başlamıştım.Tamamen istemediğim bir liseyi yazmıştım çünkü istediğim liseye puanım yetmiyordu.Lise beni biraz korkutuyordu.Çünkü benim hiç arkadaşım olmamıştı.Ve lise de de yalnız olacaktım.Yine arkadaşımın olmamasından çok korkuyordum.Evet ya ben okumak istemiyordum.Çevremde kimse yoktu beni seven.Ailemle aramda kötü şeyler geçiyordu.Ben asi bir kızdım kabul ediyorum.Dışarıdaki insanlara çok kötü davranıyordum.Ya kendimi değişirmeliydim yada bunlara katlanmalıydım.Değişmek istiyordum.Beni değiştircek biri olmalı.Gece böyle düşünürken yarın okulum olduğu aklıma geldi.Sabah erken kalkacaktım.Birsürü işim vardı.Gideceğim yatılı bir okuldu.Daha bavulumu hazırlamamıştım.Neyse bir an önce uyumalıydım.Gözlerimi kapattım.
...................................................Ve
Günaydın... Sabah oldu saat 5'ti.Çok erkendi evet gece 1'de yatmıştım ve uykum vardı.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve odama geri gittim.Giderken her zaman ki gibi aşşağıya bağırarak;
-Heyy!Kahvaltıyı hazırla çabuk annee!! Bavulumu hazırlayıp birkaç lokma yedikten sonra evden çıkacağız.Annem;
-Tamam çabuk ol 6.30'da okulda olacaksın.Erken gitmeliyiz.Okulda doldurmamız gereken evraklar var.
-Off lanet lise.
Odama girip bavulumu hazırladım.Tam hapıdan çıkarken en önemli şey geldi aklıma.Bir fotoğraf.İlk okula başladığımda ilk arkadaşımla fotoğrafım fakat artık değildi onu da kaybetmiştim huylarım yüzünden.O fotoğtafı bir kutuya katıp sırt çantama koydum ve aşşağı indim.Mutfaktan miss gibi bi tost kokusu geliyordu.En çok sevdiğim şeydi tost.Anneme teşekkür edip ona sarıldım.Annem birkaç saniye şaşkın kaldı ve gözlerine baktığımda gözleri dolmuştu.
-Noldu anne?
-Sen bana teşekkür mü ettin? Sen bana sarıldınmı?
-Bak anne ben deģişmeye karar verdim.Artık arkadaşlarım ve bi ailem olsun istiyorum.Beni sevmenizi istiyorum.
Neyse tostu yeyip çıkalım.Tostu yemeye başladım.
-Anne babam nerde.Insin aşşağı artık.Geç kalıcaz.
-Haa kızım baban yok.Gece acil bi işi çiktı il dışına çiķacak.Birkac saniye durdum.Peki bizi kim goturecekti.Düşündüm...Off taksii hiç sevmiyorum ya.Neyse gidicektim artık.Tostumu yedim herşeyi hallettik ve dışarı çıktık.Taksi evin önündeydi hemen binip gittik.Okula geldik.Birçok kisi vardi.Okul çok kalabalıktı.Ben kalabalığı pek sevmem ama bunu yapmak zorundaydım.İçeri girdik annemle.Herkes bi an bize baktı.Annem müdürün yanına gitmek için okula girdi.Ben bahçedeydim.Annemin gittiğini gören bi erkek bana doğru geliyordu.Ama bu bu ya bildiģin taş taş.Yanıma geldi.
-Merhaba.
..................
-Heyy merhabaBi an sıçradım yerimden.Gözlerine bakakalmıştım.Sonra bende;
-Merhabaa😊
-Okulda sen de mi yenisin?
-Evet sen?
-Bende öyle.Adın ne?
-Hazal.Senin adın ne ?
-Arda.Tanıştığıma memnun oldum gamzeli kız.😉
Çok şaşkındım.Hemen cevap verdim.
-Höstt yavaşş..
Herzaman ki gibi asi dim yine ya.Ama Arda belkide beni değıştirecek kişi dir.
-Ya Arda özür dilerim.Ben bi an ne bileyim ben asi biriyim ya kusura bakma.
-Ya asıl sen kusura bakma Hazal.Daha birbirimizi tanımıyoruz.Ben öyle gamzeli fln.
-Neys oturalımmı.
-Olur gel kantine gidelim.Orada tanışırız.Daha çok konuşuruz.
-Tamam hadi.Kendimden geçmiştim.Annemi unuttum.Bir ses geliyordu bahçeden.
-HAZALLLL!!HAZALL!!
Bağırış sesi.Bu annemdi.Arda'ya
-Bekle hemen geliyorum.
-Nereye.
-Annemi unuttum.Beni çagırıyor.
-Bende geliyorum.Annemin yanına gittik.Annem Arda'yı sordu.
-Bu yakışıklı genç kim kizim.
-Arda anne.Yeni tanıştık.
-Peki kaçıncı sinıftaymış.
Hiç bilmiyordum.Sormak aklıma gelmemişti.
-Bilmiyorum ki sormadım hiç.Zaten çok konuşamadık.
(Arda hemen atlar)
-9 c deyim teyzecim.Hazal sen kaçıncı sınıftasın.
Bilmiyordum.Annem müdürün yanına gitmişti o biliyordu.
Annem;
-Kızım sen 9 b desin.
Çok üzülmüştüm.Ayrı sınıflardaydık.Ve ben onu istiyordum.Çünkü ondan başka kimseyi tanımıyordum.Yüzüm bi anda düştü.Annem;
-Neyse kızım görüşürüz.Ben gidiyorum.Kendine iyi bak.Hafta son görüşürüz.
-Gorusuruz anne.
Annem gitti.Arda'yla yalniz kaldik.Sonra hemen kantine gittik.Ben hiç konuşmuyordum.Arda bana sorular soruyordu ben onu duymuyordum bile.
-Hazal! Iyimisin.
...... Hazall
-Haa efendim.
-Iyimisin sen.
-Keşke aynı sınifta olsaydık.
-Haa onamı takıldın ben halledeceğım uzulme.
Nasıl halledecekti acaba.Neyse soru sormadın uzerine."Peki." Dedim.Sonra zil çaldı ve sınıfa gittik.O benden Telefon numaramı istedi hiç bir şey demeyerek verdim.
-Taman görüsüruź.
-Gorusuruz iyi dersler.
Ne yapacakti bilmiyorum.Sinifa girdim.En arkada bos bi siraya oturdum.Bi kiz geldi yanima.
-Selam ben Cansu.Sen hayirdir.Kimsin tanit bakalım.
-Gidermisin basımdan.Basim agriyor.
-Sen kimsin ya bi havalar falan.
-Bak Cansucum bana bulaşma tatlım kötü olur.
-Kime ne oluyo göreceksin.Dedi ve gitti.Hic aldiris etmedim.Basımi siranin uzerine koydum ve uyudum.Bi anda bi mesaj sesi.Tanimadigim bi numara.
-Hazal ben Arda nasılsın.
Çözümü bu muydu ya derste mesajlaşmak.Neyse bende
-Iyi deilim Arda ben burada yapamiyorum sinir kirizi geciricem bana yardim et.Bekledim bekledim msj gelmedi.Ders çoktan başlamıştı.Bi kapı sesi "Tak Tak/"
-Gel
Kapı açılır açılmaz karşimda Arda vardi.
-Hocam Hazal'ı alabilirmiyim.
-Tabi olum.Hazal hadi.
Cantami alip asagidaki yatakhaneye indik.Bi an Arda'yla göz göze geldik.
Yapamiyordum ya artik Arda girmişti aklima.Galiba onu seviyordum.
-Arda sana bisi soyliyecegim.
-Tabi buyur.
-Galiba seni seviyorum.
-Canım benim.Ben seni gordugum an askik oldum zaten.Benimle çikarmisin??
-Evett
-Aşkımm
-Aşkımmm
ÇOK MUTLU OLMUŞTUM.ARTIK BİR SEVENİM VARDI..SEVIYORUMM💋
....................
ARKADAŞLAR BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ UMARIM.SONU SAÇMA OLMUŞ OLABİLİR.😊