BULAŞMAMALIYDIM.

41 5 0
                                    


Arda'yla romantik anlar yaşarken birden içeriye okulda nöbetçi olan kız girdi.
-Hazal müdür bey seni odasına bekliyor.
-Halla halla Tamam geliyorum.

Müdür Beyin odasında gitmek için yatakhaneden çıktım.Müdürün odasına vardım.İçeri girdim.
-Beni çağırmışsın.
-Haddini aşma kızım benimle düzgün konuş.Şimdi söyle bakalım.Tuvaletin camlarını neden kırdın.
-Anlamadım.
-Gayet iyi anladın.
Ben bişi yapmamıştım.Ama kesin Cansu yapmıştı.Of bela buldum başıma.
-Hocam ben hiçbirşey yapmadım.

Müdür ilk gün olduğu için üzerime gelmedi.Odadan çıktım ve Cansu'nun yanına gittim.
-Kızım sen ne yaptığını sanıyorsun.Bana böyle davranamazsın.
-Bak kızım ben sana kötü olacak demiştim.Herşey oldu artık elimden bişi gelemez.

Bana biseyler yapmıştı.Kötü birşeyler.Hafızamdan sildim bunları.Arda'nın yanına gittim.Arda bana bir çözüm bulacağını söylemişti bulmalıydı artık.Arda müdürün yanına gitmişti ben Cansunu  yanina giderken.Yanima geldiginde
-Hallettim aşkım.
-Neyi hallettin.
-Artık aynı sınıftayız.Senin sınıfına gelecegım.
Cok mutlu olmustum direk cantasini alip bizim sinifa gittik.Cansu Arda'yi gordugu an
-Bu yakisikli kim ya.
-Höstt yavaş kızim sevgilim o benim .
-Benim olacak.
Bi an Cansunun uzerine atladim.Saçını başını yoldum.Ağlayarak sınıftan çıktı.Ama kötü şeyler yapacaktı.Bugun cok yorulmustum Arda'ya söyleyip yatakhaneye gittim.Yatağıma yatıp gözlerimi kapattım.Birden içeriye birisi girdi.Sanırım kâbus goruyordum.Bir hoca.Yanıma geldi.Kızım sana büyü yapıldı.Sevdiğin çocuktan vazgeçmen icin dikkatli ol.Bu bana bi isaretti.Hmen gozlerimi actim  ve odada yalnizdim.Bu yatakhane bana ozeldi.Cunku kalabaligi sevmedigimi soylemistim.Ardaya yanima gelmesi icin mesaj attim.Hemen yanima geldi.Herseyi anlattim bana sarildi.Yarin sabah halledelim dedi.Sonra onun gitmesini istemedim yanimdan.Beraber uyuduk.Sabah oldu elimizi yuzumuzu yikayip direk ciktik okuldan.Arda'nin tanidigi bir hoca vardi (en yakin arkdasinin dedesi).En yakin arkadasinin adi Berk'ti.Arda Berk'i aradi.Berk hemen yanimiza geldi.Olanlari ona anlattik.Ve ben birden kotulestim.Icimde  birseyler varmis beni o yonlendiriyormus gibi.Cok kotuydum.Arda ve Berk beni direk hocaya goturduler.Hoca aksama sizi burada bekliyorum onemli islerimiz var.Anlasilan bana buyu yapilmisti.Delirmeye basladim bana su falan verdiler sakinkestim.Ben Arda'dan  vazgeçmek istemiyordum.Birden birisi konusmaya basladi.Degisik bir ses tonuydu bu hic duymamistim."Sevdiklerini teker teker alacagim".
-ALAMAZSINNN
-Askim noluyo.
-Sen duymadinmi.
-Neyi
Arda duymamisti.Tabi dogru buyu bana yapilmisti.Ya ben cildiracaktim.Aksamin olmasini bekledik

TEHLİKELİ OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin