Hersey Bitti

33 4 0
                                    

Aksam oldu.Hep birlikte hocanin yanina gittik.Caminin bodrumuna goturdu bizi.Karsimizda bir kitaplik vardi ve kitap doluydu.Hoca hepimize gorev verdi bi kitap ismi soyledi onu bulmamizi.Ben bulamamistim Arda'da.Berk bagirdi
-Buldummmm.
Bi an hertaraf yikilmaya basladi.Duvarda bir yazi gorundu.Zor okunuyordu.
"Işte şimdi yandiniz.O kitabi bulmamaliydiniz..."
Cok korktuk.Ben aglamaya basladim.Arda bana sarildi.
-Ne istiyosunuz bizden yaaa.Birakin pesimi.
-Cansu sana o yakisikli benim demisti
-Ama Ardayi ben seviyorum.O benim sevgilim.
Arda bi an beni itti.
-Hayir ben senin falan degilim dedi ve gitti.
Ben simdi ne yapacaktim.Ardayi kaybettim.
Aglayarak bende ciktim bodrumdan.Sokakta saatlerce yurudu.Yururken bi araba geldi ve bana,
-Selam guzellik.
-Ne diyosun be akilli ol aklini almiyim.
-Tamam be guzellik birsey demedim.Nereye gidiyorsan birakiyim.
-s**tir git.Basima sende bela olma.
Sonra araba gitti.Yururken bilmedigim bir yola girmistim.Yan tarafima baktigimda bir okul vardi.O okulun isiklari yaniyordu.Okulun icine girdim.Kapilar kapanip aciliyordu.Okuldan cikmak istedim ama kapi kilitlendi.Sonum gelmisti galiba.Oldugum yere coktum ve kulaklarimi gozlerimi kapattim.Cok yuksek bir sesle
-HAZALL!AYRILDIM ONDAN.PLANIMIZ ISLEDI.HAHAHAHAH

Noluyodu ya ben nereye dusmustum.Ses gelen tarafa dogru yurudum.
-Sevgilim benim.Öcümüzü aldik.
Kapiyi acip iceri girdigimde Arda ve Cansu opusuyorlardi.Bagirdim
-Askim napiyosun ben seni seviyorum bak ben Hazal.
-Hazal'mi.Hadi kizim biz bunlari bastan planladik.Ben asil Cansu'nun sevgilisiyim.

Ne yani bunlar oyunmuydu.Ve peki neden.Kafamda birsuru sorular vardi.

Arda okula girer girmez yanima geldi?Cansuyla sinifta kavga ettik?Arda bana cok yardim etti vs..
-Ama daha bitmedi.Senin yaptiklarini yaptik simdi ise daha fazlasini yapacagiz.
-Ne yapmisim be.
(Cansu)=Abimi sen öldürdün.Abim seni çok seviyordu be.Abimi Arda'yla aldattin.Ama Arda seni sevmiyo iste.Bu bi oyundu.Senin herseyini arastirdim.Bizim okula gelecegini biliyordum.Bu arada biz 9.sinif degiliz.Son sinifiz.Salaksin kizim sen.Senin son ayin.

Hiçbirsey demedim.Ciktim siniftan.Kapilar kapali bir sekildeydi.Sanirim Can'dan bahsediyordu.Daha once konustugum kisi.Onu da sogukkanliligim yuzunden kaybettim.Daha dogrusu o beni seviyordu ben birakmistim.Iste simdi yanmistim.Onun kardesinin adi da Cansu'ydu.Ah ya tabi Cansu benden buyuktu.
Okulun kapisi acikti.Direk ciktim.Okulun yaninda bir mezarlik vardi.Bu nasil birseydi.Okulun pencerelerinde 👉Yan tarafta Can'nın ceseti var.👈 Aglamaya basladim.Can gercekten olmustu.Okulda yazilan yazidan sonra yan tarafa gittim.Bir tane mezar vardi.Uzerinde ise bir not.

NOT=ARKADAŞLAR CAN DIYE BELIRTTIGIM KISI HANI KITABIN BASINDA BI FOTOGRAF ALDIM ARKADASIMLA FALAN DEMISTIM O KISI.

TEHLİKELİ OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin