Merhaba arkadaşlar çook uzun zaman oldu şimdi ben 2 senedir Kore dizi takipçisiyim bu sene TEOG olduğu için fazla dizi izlemedim fakat eğer eski efsane dizileri izlemediyseniz size eski efsanelerden birkaç tavsiye vereceğim
Ve benim o kadar diziye rağmen vazgeçmediğim dizim GU FAMILY BOOK .Aslında bir çoğunuz bu diziyi izlemiştir fakat benim en en en en sevdiğim dizidir.Sürükleyici farklı bir hikayesi var .Ayrıca oyuncularına çok seviyorum .Sadece normal izlediğiniz dizilere pek benzemiyor bir kore efsanesine dayanıyor. Duygusallık çok fazla hüngür hüngür ağladığım bölüm çoktur.;)
KISACA KONUSU
Bin yıldır Aile geleneği olarak Jiri dağlarının koruyucusu gumiho Gu Wol Ryung .. Vatana ihanet edildiği iddia edilen bu sebepten gisaeng evine satılan soylu Yoon Seo Hwa.. Seo Hwa giaseng evine girmeyeceğini söyleyerek karşı çıkar. Baş Giaseng onu utanç ağacına bağlatır. Gu Wol Ryung bir gumiho olduğu için insanların yaşamlarına etki etmemesi gerektiğini bilir. Fakat eli kolu da bağlı kalmasından hoşnut değildir. Seo Hwa giaseng evinden kaçmayı başardığı bir zaman ormanın koruyucusu bir tedirginlik hisseder. Ve kaçmakta olan kıza yardım eder.. Onu kendi yaşadığı yerde saklar.. Bu kıza aşık olduğunu fark eder. Bir sorun vardır ki Seo Hwa; Wol Ryung'un bir gumiho olduğunu bilmez.. Onun için insan olmaya karar verir. Gu aile kitabına ihtiyacı vardır.. Tabi iş burda bitmiyor en kötü karakter her gördüğümde bir insan bu kadar vicdansız olabilirmi diyorum Jo Kwan Woong bu pislik illet bizim muhteşem ikilimizin ayrılmasına sebep oluyor zaten neyse işte spoi vermiyim :D. Bu ikilinin çocuğu olur yarı insan yarı canavar ve bir aileye verilir oda babası gibi insan olmak ister kitabı aramaya başlaaarrr...
İşte vazgeçilmez dizim inanın izlediğinize pişman olmazsınız izleyin yorumlarınızı yapın fakat yanınıza mendil almayı unutmayın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEY KORE
РазноеBen Güney Koreyi çok seviyorum. Dilini ve kültürünü öğrenmeye çalışıyorum. Sizinle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz