Öncelikle 안녕 (anyong) uzun bir aradan sonra yeni bir bölüm yazıyım dedim. Ben bir teog öğrencisiyim son teogcuydum 😂. Neyse işte yerleşme falan filan sonunda bitti. Bugün farklı bir konu ele almak istedim. Hep Korece Korece dedik şimdi korenin kendisinde bahsetmek istiyorum.
Öncelikle Kore Güney Kore ve Kuzey Kore olmak üzere iki ayrı ülkedir. Tabi yaşam şartları oldukça farklı. Şuan çoğu kişinin dizilerini izleyip sevdiği şarkıcıların olduğu o güzel ülke Güney Kore. Güney Kore bildiğiniz gibi bizim ülkemizden oldukça uzak yani bilet fiyatları falan bizimkilere göre pahalı bunun nedeni uzak olması fakat giderseniz göreceksiniz Güney Kore'de hayatta çok pahalı. Bizim ülkemiz meyve sebze hayvancılık süt ürünleri olarak oldukça zengin bir ülke fakat Güney Kore öyle değil. Neyse şimdi bindiniz uçağa geldiniz Güney Koreye varsayıyorum başkent Seule geldiniz Güney Koreliler İngilizce konusunda biraz utangaçtır ama gidiyorsanız ya Korece ya ingilizce şart. Şimdi bindiniz taksiye önceden oteli ayarlamışsınızdur inşallah😂 Adresi söylediniz para birimi Wondur dolar kabul edermi bilmiyorum çünkü hava alanı sonuçta bence kabul ediyordur. Neyse otele geldiniz uyudunuz bu arada saat konusunda biraz zorlana biliriz çünkü Kore ile Türkiye arasında 6 saat vardır. Sabah oldu bir geziyim şu Seulü bir kaybolayım dediniz kaybolamazssınız çünkü Güney Korede çoğu yerde metro vardır tabelalardan her zaman yerinizi öğrenirsiniz. Neyse gezdiniz acıktınız yemek yiyeyim dediniz baktınız bilmediğiniz yemekler gerçi fanlar bilir 😂. Ama siz yinede helal yemek istediğinizi söyleyin Güney Korede içki ve domuz eti çok popüler dir yanlışlıkla günaha girmeyin yani. Kore insanları cana yakındır ama bilemiyorum karşılaştığınız kişiye bağlı Türkiye dede bu geçerli yani iyi insan çok ama Allah kötüsüne denk getirmesin. Neyse bir tatlış insan buldunuz konuşmak istiyorsunuz lütfen konuşma adabınıza çok dikkat edin Kore de bu çok önemlidir saygıya çok önem verirler yeni tanıştığınız biriyle mutlaka saygılı konuşun. Baktınız akşam otele gidesiniz yok daha gezmek istiyorsunuz hiç sıkıntı değil korede akşamlarıda çok güzel geçer hiç yabancılık çekemezsiniz özellikle Güney Korede akşamları eğlenceler olur sokaklar dolu doludur hatta Maraş dondurmacıları bile görebilirsiniz Koreliler Maraş dondurmasını çok severler gezdiniz yoruludunuz artık otele dönüyorsunuz . İyi geceler.
BÖYLE SİZLE BİR GÜN GEÇİRDİK UMARİM BEĞENMİŞSİNİZDİR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEY KORE
RandomBen Güney Koreyi çok seviyorum. Dilini ve kültürünü öğrenmeye çalışıyorum. Sizinle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz